Σελίδες

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΚΡΥΑ !

 


Καλή ηλίου ημέρα φιλαράκια μου , στοχαστές της αλήθειας ! 

Ο Χριστιανισμός διδάσκει σαν δόγμα το #ΟΤΑΝ ΣΕ ΚΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟ ΈΝΑ ΜΑΓΟΥΛΟ ΝΑ ΓΥΡΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ.#


Στον ορθόδοξο Ελληνισμό αυτό δεν ισχύει . 


Προσωπικά, δεν ξεχνώ κανένα και τίποτα , που μου έχει προξενήσει κακό  . 


Τα τελευταία χρόνια , έμεσα η άμεσα , διάφορα ανθρωπάκια που αποκαλούν τους εαυτούς τους επιστήμονες , πολιτικούς , κομματικούς ακόλουθους , χωρίς αισθήματα και με μοναδικό στόχο την ύλη και την πάρτη τους , προξένησαν κακό στην ανθρωπότητα και σε εμένα τον ίδιο , με τις φασιστικές τους ενέργειες , τις υποχρεωτικότητες, την κλοπή των συντάξεων από τους συνταξιούχους κ.λ. 


Η εκδίκηση είναι μέρος του προγράμματος .


 Γιατί να εγκαταλείψω την εκδίκηση; Για πιο λόγο ;

Για  ηθικές αρχές; Και τι γίνεται με την ανώτερη τάξη πραγμάτων, στην οποία τιμωρούνται οι κακές πράξεις; 


Για εσένα, έναν φιλόσοφο και ηθικολόγο, μια πράξη εκδίκησης είναι κακή, επαίσχυντη, ανήθικη και παράνομη.


 Αλλά ρωτάω: πού είναι η τιμωρία για το κακό; Ποιος είναι αυτός που μπορεί να τον τιμωρήσει ; Ο Θεός στον οποίο δεν πιστεύεις ; Ή μήπως ο νόμος; (...) 


Ξέρω τι φοβάται το κακό! Όχι την ηθική σου, ούτε το κήρυγμα ή τις ηθικές σου αξίες , για τη ζωή της αξιοπρέπειας, ούτε το χάδι. 


Το κακό φοβάται τον πόνο, τον ακρωτηριασμό, τα βάσανα και στο τέλος της ημέρας τον θάνατο! 


Ο σκύλος ουρλιάζει όταν είναι βαριά πληγωμένος! Στριφογυρίζει στο έδαφος και γρυλίζει, βλέποντας το αίμα να κυλά από τις φλέβες και τις αρτηρίες του, βλέποντας το κόκκαλο που βγαίνει από το σώμα του , βλέποντας τα έντερά του να ξεφεύγουν από την ανοιχτή κοιλιά του, νιώθοντας το κρύο, καθώς ο θάνατος ετοιμάζεται να τον πάρει.


 Τότε και μόνο τότε το κακό θα αρχίσει να εκλιπαρεί: «Έλεος! Μετανιώνω για τις αμαρτίες μου! Θα είμαι καλά, το ορκίζομαι! Μόνο σώσε με, μην με αφήσεις να χαθώ!».


 Ναι, μοναδικές καβαλάρη ! Αυτός είναι ο τρόπος να πολεμήσεις το κακό! 


Όταν το κακό θέλει να σε βλάψει, προκάλεσε πόνο - πρόλαβέ το, είναι καλύτερο να μην σε περιμένει το κακό. Αιφνιδίασέ το .


 Αλλά αν δεν καταφέρεις να αποτρέψεις το κακό, εάν έχεις πληγωθεί από το κακό, τότε εκδικήσου το! 


Είναι καλύτερα όταν έχουν ήδη ξεχάσει, όταν νιώθουν ασφάλεια. 


Στη συνέχεια, ανταπέδωσε  τα διπλά και τριπλά.


 Οφθαλμό αντί οφθαλμού;


 Οχι! Και τα δύο μάτια αντί για το ένα !


 Ένα δόντι αντί για ένα δόντι;


 Οχι! 


Όλα τους τα δόντια για ένα δόντι!


 Ανταπόδωσε το κακό! 


Κάνε το να κλαίει από τον πόνο, ουρλιάζοντας μέχρι να βγουν  μάτια τους από τις κόγχες τους. 


Και τότε! 

Μπορείς να κοιτάξεις κάτω από τα πόδια σου και να δηλώσεις με τόλμη ότι, αυτό που υπάρχει δεν μπορεί να θέσει σε κίνδυνο κανέναν, δεν μπορεί να βλάψει κανέναν.


 Πώς μπορεί κάποιος να είναι κίνδυνος, όταν δεν έχει μάτια;

 Πώς μπορεί κάποιος να πονέσει όταν δεν έχει χέρια; Δεν μπορούν παρά να περιμένουν μέχρι να αιμορραγήσουν μέχρι θανάτου.


Η εκδίκηση είναι στον θρόνο της και περιμένει .


Εγώ απλά είμαι ένας στρατιώτης εκπαιδευμένος , αφού ο φιλέσπλαχνος Θεός επιτρέπει , το αίμα , τον πόλεμο , την αδικία την καταστροφή .


Δεν είμαι και τόσο καλός. 

Απλά μου αρέσει η ισορροπία ! 


Δεν με ενδιαφέρει η γνώμη σου .

Απλά, ο θεός που έχω μέσα μου, έχει την δική του γνώμη και αυτήν ακούω . 


Cherokee21

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΌΧΙ ΤΗΣ ΣΥΣΩΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

 



Το Wörgl (Βεργκλ) ήταν μια μικρή πόλη 4.500 κατοίκων στην Αυστρία όπου έγινε ένα καινοτόμο οικονομικό πείραμα το 1932.


Η Ευρώπη είχε χτυπηθεί από το κραχ του 1929, και το 1931, όταν εκλέχτηκε Δήμαρχος ο Michael Untergüggenberger (Μίκαελ Ουντεργκεγκενμπέργκερ), ήδη είχε έρθει η ύφεση με 30% ανεργία, και 10% άπορους. Ο νέος Δήμαρχος... ήταν ένας άνθρωπος ανοιχτόμυαλος, πρακτικός, εργατικός, δραστήριος που κέρδισε την καρδιά των συμπολιτών του, οι οποίοι τον εμπιστεύτηκαν στη θέση του Δημάρχου, πιστεύοντας ότι δεν θα τους προδώσει.

Είχε μακρύ κατάλογο έργων που ήθελε να εκτελέσει. Έργα απαραίτητα όπως η ύδρευση της πόλης, η ασφαλτόστρωση των δρόμων, ο οδικός φωτισμός και η φύτευση δέντρων κατά μήκος των οδών. Αλλά τα δημοτικά ταμεία ήταν σχεδόν άδεια, και οι δημότες ήταν ήδη σε δεινή οικονομική κατάσταση, αντιμετωπίζοντας αρκετοί από αυτούς πρόβλημα επιβίωσης. 

Μία αύξηση της φορολογίας τους, προκειμένου να χρηματοδοτηθούν τα δημοτικά έργα, θα οδηγούσε σε περαιτέρω φτώχεια και ύφεση.


Ο Δήμαρχος είχε μελετήσει το βιβλίο «Η Φυσική Τάξη» του οικονομολόγου Silvio Gesell (Σύλβιο Γκέσελ). Ο οποίος πίστευε ότι η αργή κυκλοφορία του χρήματος είναι η κύρια αιτία για την παραπαίουσα οικονομία.

Το χρήμα ως μέσο συναλλαγής ολοένα εξαφανίζεται από τα χέρια του κόσμου – των παραγωγών, των εργαζομένων..., και μαζεύεται στα χέρια των λίγων που το σωρεύουν και δεν το επιστρέφουν πίσω στην αγορά. Κατ΄ αυτόν, όσο περισσότερο χρήμα είχαν, όσο περισσότεροι άνθρωποι, οι οποίοι το κυκλοφορούν συνεχώς, τότε η Κοινωνία θα έχει υγιή ανάπτυξη και ευημερία.

Ο Δήμαρχος βάζοντας σε εφαρμογή την παραπάνω θεωρία, ξεκίνησε το πρόγραμμα των Δημοτικών του έργων, δίνοντας δουλειά σε πολλούς εργαζόμενους και εργολάβους, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι η πληρωμή τους θα γινόταν με σελίνια (το νόμισμα της Αυστρίας) όχι εκτυπωμένα από την Εθνική Τράπεζα της, αλλά από τον Δήμο του Wörgl. Όντως εκτυπώθηκαν και τέθηκαν σε κυκλοφορία 32.000 σελίνια ως "Γραμμάτια Πιστοποίησης Εργασίας", κάτι σαν δωρεάν χρήμα, που δεν είχαν αντίκρισμα σε χρυσό, απλά αναγνώριζαν την παροχή έργου προς την Κοινότητα. Κόπηκαν χαρτονομίσματα ονομαστικής αξίας στα 1, 5 και 10 σελίνια.

Στις 31 Ιουλίου 1932 δόθηκαν τα πρώτα 1.800 Σελίνια για να πληρωθούν οι μισθοί των εργαζομένων και η αξία των υλικών που αναλώθηκαν τον πρώτο μήνα στα δημοτικά έργα. Οι άνθρωποι που πήραν αυτά τα νέα σελίνια, μπορούσαν να πληρώσουν τους δημοτικούς τους φόρους, αλλά και να αγοράσουν ψωμί. Ο αρτοποιός παίρνοντας αυτά τα σελίνια μπορούσε να αγοράζει αλεύρι από τον μυλωνά. Ο μυλωνάς αγόραζε σιτάρι από τον γεωργό. Ο γεωργός αγόραζε εργαλεία από τον σιδερά. Ο σιδεράς αγόραζε παπούτσια από τον τσαγκάρη. Ο τσαγκάρης πλήρωνε τον δάσκαλο που έκανε μάθημα στα παιδιά του. Ο δάσκαλος αγόραζε ψωμί στον αρτοποιό. Και ο κύκλος κυκλοφορίας του χρήματος επαναλαμβανότανε συνεχώς και καθημερινά, σε τέτοιο σημείο ώστε ήδη την τρίτη μέρα, ο κύκλος εργασιών ολόκληρης της πόλης να είναι παραπάνω από 10πλάσιος από τα 1.800 σελίνια που δόθηκαν στη κυκλοφορία σε σημείο να υποπτεύονται κάποιοι ότι κάποια σελίνια είχαν πλαστογραφηθεί.


Ο Δήμαρχος όμως είχε εφαρμόσει μία πρόσθετη μέθοδο για να κάνει το χρήμα ν' αλλάζει συνεχώς χέρια με μεγάλη ταχύτητα. Τα χρήματα του Wörgl έχαναν το 1% της ονομαστικής τους αξίας κάθε μήνα. Για να αποφευχθεί αυτή η υποτίμηση ο ιδιοκτήτης του γραμματίου το δαπανούσε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Ειδάλλως, την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα, έπρεπε να αγοράσει ένα κουπόνι σαν γραμματόσημο, με αξία το 1% της ονομαστικής αξίας και να το κολλήσει στο χαρτονόμισμα. Υπήρχε δηλαδή μία λειτουργία αντίθετη από τον τοκισμό, που επέτρεπε στο χρήμα να κυκλοφορεί συνεχώς.


Ο Δήμαρχος φυσικά δεν μπορούσε να προσλάβει όλους τους ανέργους της πόλης για τα δημοτικά έργα. Με την αύξηση του κύκλου εργασιών της πόλης όμως, ο αρτοποιός πχ δεν προλάβαινε μόνος του να βγάζει τα ψωμιά που του ζητούσαν, υποχρεώθηκε να προσλάβει έναν βοηθό, τον οποίον πλήρωνε με τα σελίνια του Δήμου. Το ίδιο κάνανε και οι υπόλοιποι επαγγελματίες. Οι βοηθοί που προσλήφθηκαν όμως διευρύνανε την αγοραστική δύναμη της πόλης και έτσι οι επαγγελματίες είχαν να αντιμετωπίσουν μία περαιτέρω αύξηση της ζήτησης, σε σημείο που κανένας κάτοικος της πόλης να είναι άνεργος, αλλά αντίθετα να υπάρχουν παντού αγγελίες ζήτησης προσωπικού.

Έτσι το σύστημα αρχίζει να αποκτάει μία δυναμική μορφή, και οι άνεργοι από τα γύρω χωριά έρχονται για να δουλέψουν στο Wörgl, επίσης οι παραγωγοί από τα γύρω χωριά που είχαν τα προϊόντα τους απούλητα (διότι μέχρι τώρα κανείς δεν είχε χρήματα για να τα αγοράσει) επιτέλους βρήκαν αγοραστές στο Wörgl, αλλά με τους νέους επισκέπτες διευρύνεται ακόμα περαιτέρω η αγοραστική δύναμη, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και η παραγωγική δραστηριότητα. Οι ξένοι εργάτες παίρνοντας τα σελίνια του Wörgl, δυνάμωναν και τις δικές τους τοπικές οικονομίες, επεκτείνοντας την ανάπτυξη στα γύρω χωριά, αλλά το ίδιο το Wörgl έβγαινε αλώβητο, από αυτή την έξοδο του χρήματος. Ο Δήμαρχος είχε ένα στρατηγικό πλεονέκτημα: Ήταν αυτός που εκτύπωνε το χρήμα. Δεν ήταν ένας ιδιώτης τραπεζίτης που εξυπηρετούσε τα δικά του συμφέροντα και των μετόχων της τράπεζας, αλλά ένας άνθρωπος στην υπηρεσία των πολιτών.

Η πίσω όψη κάθε γραμματίου περιείχε αυτολεξεί την ακόλουθη συγκινητική δήλωση, κάποια λόγια που φαίνονται σαν να γράφτηκαν σήμερα, και όμως γράφτηκαν το 1932:

"Προς όλους τους ενδιαφερόμενους: Ο αργός ρυθμός που κυκλοφορεί το χρήμα έχει προκαλέσει μια πρωτοφανή ύφεση του εμπορίου και βύθισε εκατομμύρια ανθρώπους σε απόλυτη εξαθλίωση. Από οικονομικής απόψεως, η καταστροφή του κόσμου άρχισε! Είναι καιρός, με αποφασιστική και έξυπνη δράση, να προσπαθήσουμε να συγκρατήσουμε την πτωτική βουτιά του εμπορίου και έτσι να σωθεί η ανθρωπότητα από αδελφοκτόνους πολέμους, χάος και διάλυση. Οι άνθρωποι ζουν μέσα από την ανταλλαγή υπηρεσιών τους. Η υποτονική κυκλοφορία έχει σταματήσει σε μεγάλο βαθμό αυτή την ανταλλαγή και έτσι ρίχνονται εκατομμύρια άνθρωποι που θέλουν να εργαστούν εκτός εργασίας -Πρέπει, συνεπώς, να αναβιώσουμε αυτή την ανταλλαγή υπηρεσιών και έτσι οι άνεργοι να επιστρέψουν στην παραγωγική τάξη. Αυτός είναι ο στόχος του πιστοποιητικού εργασίας που εκδίδεται από την αγορά της πόλης του Wörgl: Να μειώσει τα βάσανα και το φόβο, να προσφέρει δουλειά και ψωμί".


Σε περίοδο 13 μηνών, ο Δήμαρχος εκτέλεσε όλα τα έργα που είχε σχεδιάσει: Ύδρευση, δρόμοι, φωτισμός. Επίσης κατασκευάστηκαν νέα δημόσια κτίρια, ταμιευτήρας νερού, μία πίστα για σκι, μια γέφυρα.. Επίσης έγιναν αναδασώσεις, γιατί αντιλαμβάνονταν οι άνθρωποι του τότε, που ζούσαν πιο κοντά στη Φύση, το μελλοντικό κέρδος από την ύπαρξη των Δασών.

Σε έξι γειτονικά χωριά επεκτάθηκε το σύστημα με επιτυχία. 

Ο Γάλλος πρωθυπουργός, Eduard Dalladier, έκανε μια ειδική επίσκεψη για να δει το "θαύμα του Wörgl". Τον Ιανουάριο του 1933, το νέο οικονομικό σύστημα επεκτείνεται στη γειτονική πόλη της Kirchbühl, και τον Ιούνιο του 1933, ο Δήμαρχος του Wörgl συναντήθηκε με εκπροσώπους από 170 διαφορετικές πόλεις της Αυστρίας που ενδιαφέρονταν για την γενικευμένη εφαρμογή του συστήματος και στις πόλεις τους.


Η παρακάτω έκθεση συντάχθηκε από τον Claude Bourdet, έναν αυτόπτη μάρτυρα Καθηγητή του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης:

"Επισκέφθηκα το Wörgl τον Αύγουστο του 1933, ακριβώς ένα χρόνο μετά την έναρξη του πειράματος. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τα αποτελέσματα φτάνουν το θαύμα. Οι δρόμοι, περιβόητοι για την άθλια κατάσταση τους, συναγωνίζονται τώρα την ιταλική Autostrade (Ιταλική Εθνική Οδό). Το Συγκρότημα των Δημαρχιακών γραφείων έχει ανακαινιστεί όμορφα ως ένα γοητευτικό σαλέ με ανθισμένες γλαδιόλες. Μια νέα τσιμεντένια γέφυρα φέρει περήφανα την πλάκα: "Χτισμένο με δωρεάν χρήματα το έτος 1933". Παντού βλέπει κανείς νέους φανοστάτες στους δρόμους, καθώς και ένα δρόμο με το όνομά του Silvio Gesell. Οι εργαζόμενοι στα πολλά εργοτάξια είναι όλοι ένθερμοι υποστηρικτές του συστήματος ... Στα καταστήματα τα γραμμάτια είναι αποδεκτά παντού, παράλληλα με τα επίσημα χρήματα. Οι τιμές δεν έχουν αυξηθεί. Κάποιοι υποστήριξαν ότι το σύστημα που πειραματίστηκε στο Wörgl εμποδίζει την φορολογική ισότητα, γιατί ενεργεί σαν μία μορφή εκμετάλλευσης του φορολογουμένου. Φαίνεται να υπάρχει ένα μικρό λάθος σε αυτό τον τρόπο σκέψης. Ποτέ στο παρελθόν δεν είδε κανείς τους φορολογούμενους να μη διαμαρτύρονται έντονα κατά την αφαίρεση των χρημάτων τους. Στο Wörgl κανείς δεν διαμαρτύρονταν. Αντίθετα, οι φόροι (σε μορφή γραμματίων) καταβάλλονται εκ των προτέρων στον Δήμο.

Οι άνθρωποι είναι ενθουσιασμένοι με το πείραμα και διαμαρτύρονται στην Εθνική τους Τράπεζα η οποία αντιτίθεται στην έκδοση των νέων αυτών χαρτονομισμάτων (των τοπικών γραμματίων). Είναι αδύνατο να αποδώσει κανείς τη γενική βελτίωση του Wörgl μόνο στη «νέα μορφή των φόρων». Δεν μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει με το Δήμαρχο ότι το νέο νόμισμα εκτελεί τη λειτουργία του πολύ καλύτερα από το παλιό. Αφήνω στους ειδικούς για να διαπιστωθεί αν υπάρχει πληθωρισμός, παρά την κατά 100% κάλυψη των βασικών καταναλωτικών αγαθών. Παρεμπιπτόντως, αυξήσεις των τιμών, το πρώτο σημάδι του πληθωρισμού, δεν εμφανίζονται. Όσον αφορά την οικονομία, μπορούμε να πούμε ότι το νέο νόμισμα ευνοεί την εξοικονόμηση κατά κυριολεξία και όχι την αποθησαύριση του χρήματος. Δεδομένου ότι τα χρήματα χάνουν την αξία τους κρατώντας τα σπίτι, μπορεί κανείς να αποφύγει την υποτίμηση αυτή επενδύοντάς τα σε μία τράπεζα καταθέσεων. Το Wörgl έχει γίνει ένα είδος προσκυνήματος για τους μακρο-οικονομολόγους από διάφορες χώρες. Ο καθένας μπορεί να τους αναγνωρίσει αμέσως, από τις εκφράσεις τους, κατά τη συζήτηση τους στους όμορφους δρόμους του Wörgl, ή ενώ κάθονται στα τραπέζια των εστιατορίων. Ο πληθυσμός του Wörgl με χαρά, περήφανος για τη φήμη τους, τους καλωσορίζει θερμά."


Το τέλος


Η Κεντρική Τράπεζα της Αυστρίας πανικοβλήθηκε, στο ενδεχόμενο το πείραμα του Wörgl να επεκταθεί σε όλη την Αυστρία και αποφάσισε να διεκδικήσει τα μονοπωλιακά δικαιώματα της, απαγορεύοντας δωρεάν νομίσματα. Η υπόθεση έφτασε ενώπιον του Αυστριακού Ανώτατου Δικαστηρίου, το οποίο επικύρωσε το μονοπωλιακό δικαίωμα της Κεντρικής Τράπεζας για την έκδοση νομίσματος. Και έγινε ποινικό αδίκημα η έκδοση "νομίσματος έκτακτης ανάγκης".

Το Wörgl γρήγορα επανήλθε στην ανεργία του 30%. Κοινωνική αναταραχή εξαπλώθηκε γρήγορα σε όλη την Αυστρία, διότι οι απλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνανε γιατί η Κυβέρνησή τους και η Δικαιοσύνη, που υποτίθεται ότι εξυπηρετούν τα συμφέροντα των πολιτών, δεν τους αφήνει να εξασκούν τη δοκιμασμένη λύση που βρήκανε στην αντιμετώπιση της ύφεσης, αλλά τους επιβάλει τα δικά της μέτρα που αποδεδειγμένα όπως και πριν τους ξαναβύθισε στη φτώχεια και την ανέχεια.


Το 1938 ο Χίτλερ προχώρησε στην προσάρτηση της Αυστρίας (χωρίς να βρει την παραμικρή πολεμική αντίσταση) με έναν από τους λόγους για αυτό, το ότι πολλοί άνθρωποι τον είδαν ως τον οικονομικό και πολιτικό σωτήρα τους. Ακολούθησε ο Πόλεμος, και το πείραμα του Wörgl έμεινε στην Ιστορία...

Cherokee21

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2022

ΕΡΝΤΟΓΑΝ ! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14 ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΙΜΒΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΝΕΔΟ; Mr Erdogan why????



 

Ιμάμ Αχμέτ προς Ρετζέπ Ερντογάν: Γιατί δεν εφαρμόζεις το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης στην Ίμβρ
ο και στην Τένεδο;

Σε ανοιχτή επιστολή του προς τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Πομάκων και Διευθυντής της πομακικής εφημερίδας “ΖΑΓΑΛΙΣΑ”, Ιμάμ Αχμέτ, αναφέρει:

“Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

ανήκω στην αυτόχθονα φυλή των Πομάκων, την ύπαρξη της οποίας και εσύ αναγνώρισες στη διάρκεια της επίσκεψής σου στην Κομοτηνή στις 8 και 9 Δεκεμβρίου 2017.

Παρακολουθούμε με ανησυχία τον ολισθηρό δρόμο του επεκτατισμού στον οποίο βαδίζεις. Με πρόσχημα ότι οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις της Δύσης περικυκλώνουν την χώρα σου στα Βαλκάνια, στον Καύκασο και στη Μέση Ανατολή, ζητάς αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου και του Καστελόριζου, όταν η χώρα σου έχει παρατάξει χιλιάδες άνδρες αποβατικού στρατού και επιθετικά όπλα σε απόσταση αναπνοής από τα ελληνικά νησιά απειλώντας να εισβάλεις σε αυτά.

Κύριε Ερντογάν εάν εσύ ήσουν στη θέση της Ελλάδας τι θα έκανες;

Ξεχνάς βέβαια ότι τα νησιά αυτά είναι ελληνικά για χιλιάδες χρόνια, πολλούς αιώνες πριν οι πρόγονοί σου συναντήσουν για πρώτη φορά στην ιστορία τους, το…γαλάζιο χρώμα του Αιγαίου.

Ελληνικά ήταν και τα νησιά Ίμβρος και Τένεδος. Γιατί εσύ δεν εφαρμόζεις αντιστοίχως ό,τι προβλέπει το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης; 

Για τα δύο νησιά, προβλέπεται η θέσπιση καθεστώτος τοπικής αυτονομίας και αυτοδιοίκησης «…θα έχουν ειδική διοικητική οργάνωση αποτελούμενη από τοπικά στοιχεία…Η διατήρηση της τάξης, θα διασφαλίζεται από μια αστυνομική δύναμη τα μέλη της οποίας θα προσλαμβάνονται μεταξύ του τοπικού πληθυσμού από την προαναφερθείσα τοπική διοίκηση και θα τοποθετούνται κάτω από τις διαταγές της».

Γιατί καταπατάς το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης και ζητάς μονομερώς από την Ελλάδα την εφαρμογή άλλων διεθνών συνθηκών;

Στο διεθνές δίκαιο, ισχύει η αρχή «rebus sic stantibus» που σημαίνει ότι οι αντικειμενικές συνθήκες υπό τις οποίες υπογράφηκαν οι συνθήκες έχουν μεταβληθεί θεμελιωδώς διότι η Ελλάδα απειλείται με πόλεμο, άρα και οι τυχόν όροι (όπως της αποστρατικοποίησης) αλλάζουν και παύουν να ισχύουν. Αλλά, τι δουλειά έχεις εσύ με μια Συνθήκη στην οποία η Τουρκία δεν ήταν συμβαλλόμενο μέρος;

Σταμάτα να αναμοχλεύεις το παρελθόν και τα ιστορικά πάθη. Στην…Γαλάζια πατρίδα, θα μπορούσαν και οι Έλληνες να αντιτάξουν όλη την Μικρά Ασία και την ίδια την Κωνσταντινούπολη. Είναι όμως δυνατόν να σκέφτονται τη σημερινή εποχή οι ηγέτες και οι λαοί έτσι;

Οι απειλές σου δείχνουν ότι είσαι έτοιμος να βυθίσεις στο πένθος χιλιάδες μητέρες και πατεράδες και από τις δύο πλευρές του Αιγαίου και να προστεθούν και άλλοι πρόσφυγες στους ήδη υπάρχοντες Σύριους, Ιρακινούς, Κούρδους, Κύπριους, Ουκρανούς κ.λπ.

 

9d12c9ae screenshot 1861

Θα έστελνες να θυσιασθούν τα δικά σου παιδιά, τον γιό σου, την κόρη σου, τον γαμπρό σου στην πρώτη γραμμή του πολέμου; Θα δεχόσουν σφαγές αμάχων, βιασμούς γυναικών, δολοφονίες παιδιών, την εξαθλίωση λαών, καταστροφή πόλεων, υποδομών και υφαρπαγή ξένου πλούτου;

Εμείς οι Πομάκοι δεν θέλουμε να γίνουμε πρόσφυγες του 21ου αιώνα.  Η πολιτική σου είναι επικίνδυνη, δυναμιτίζει τις καλές και ειρηνικές σχέσεις που πρέπει να έχουν ο ελληνικός και ο τουρκικός λαός. Καμιά μειονότητα δεν θέλει πόλεμο, πολύ περισσότερο εμείς οι Πομάκοι, αφού πριν από ένα αιώνα εκατοντάδες χιλιάδες σφαγιάστηκαν, εκατομμύρια εκπατρίστηκαν και πολλοί εξ αυτών ζουν στην πατρίδα σου.

Εάν οραματίζεσαι να φθάσεις το πρότυπο και το ανάστημα του Μουσταφά Κεμάλ, μάλλον χρησιμοποιείς λάθος…μεζούρα! Άλλωστε ο Μουσταφά Κεμάλ είχε πει ξεκάθαρα: «Ειρήνη στη χώρα, ειρήνη στον κόσμο». Εσύ, κάνεις το ακριβώς αντίθετο.

Εάν, όμως, όλα αυτά τα κάνεις για να επιβιώσεις πολιτικά, να στρέψεις την προσοχή του φίλου τουρκικού λαού από τα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και να εξασφαλίσεις την επανεκλογή σου, τότε έχεις ξεπέσει στο επίπεδο ενός πολύ χαμηλού επιπέδου πολιτευτή.

Σου θυμίζω ότι και ο Μουσολίνι πριν εισβάλει στην Ελλάδα έλεγε μεγάλα λόγια και καυχιόταν για το μέγεθος της πολεμικής του μηχανής. Είδες όμως τι έπαθε…

Με εκτίμηση

Ιμάμ Αχμέτ

Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Πομάκων

Διευθυντής πομακικής εφημερίδας ΖΑΓΑΛΙΣΑ”


Imam Ahmed to Recep Tayyip Erdogan: Why do not you apply Article 14 of the Lausanne Treaty to Imbros and Tenedos?

In an open letter to the President of Turkey Recep Tayyip Erdogan, the President of the Panhellenic Pomak Association and Director of the Pomak newspaper "ZAGALISA", Imam Ahmet states:


"Mr President,


I belong to the indigenous tribe of Pomaks, the existence of which you also recognized during your visit to Komotini on December 8 and 9, 2017.


We anxiously follow the slippery slope of your expansion. Under the pretext that Western imperialist powers are encircling your country in the Balkans, the Caucasus and the Middle East, you are calling for the demilitarization of the Aegean and Kastelorizo ​​islands, when your country has lined up thousands of amphibious men and offensive weapons within breathing distance. Greek islands threatening to invade them.


Mr Erdogan, if you were in Greece, what would you do?


Of course you forget that these islands have been Greek for thousands of years, many centuries before your ancestors met for the first time in their history, the χρώμα blue color of the Aegean.


The islands of Imvros and Tenedos were also Greek. Why do not you comply with Article 14 of the Treaty of Lausanne?


For the two islands, the establishment of a status of local autonomy and self-government is envisaged. "… They will have a special administrative organization consisting of local elements. administration and will be placed under its orders ".


Why do you violate Article 14 of the Treaty of Lausanne and unilaterally ask Greece to implement other international treaties?


In international law, the principle of "rebus sic stantibus" applies, which means that the objective conditions under which the treaties were signed have changed fundamentally because Greece is threatened with war, so any terms (such as demilitarization) change and cease to apply. But, what do you have to do with a Treaty to which Turkey was not a party?


Stop digging into the past and historical passions. In the πα Blue Homeland, the Greeks could also oppose the whole of Asia Minor and Constantinople itself. But is it possible for leaders and people to think like that today?


Your threats show that you are ready to plunge into mourning thousands of mothers and fathers on both sides of the Aegean and to add other refugees to the already existing Syrians, Iraqis, Kurds, Cypriots, Ukrainians, etc.


 


9d12c9ae screenshot 1861


Would you send your children, your son, your daughter, your son-in-law to be sacrificed on the front lines of the war? Will they accept massacres of civilians, rape of women, murder of children, impoverishment of peoples, destruction of cities, infrastructure and plunder of foreign wealth?


We Pomaks do not want to become refugees of the 21st century. Your policy is dangerous, it strengthens the good and peaceful relations that the Greek and Turkish people must have. No minority wants war, much less we Pomaks, since a century ago hundreds of thousands were slaughtered, millions were expatriated and many of them live in your homeland.


If you envision reaching the standard and height of Mustafa Kemal, you are probably using the wrong measuring tape! After all, Mustafa Kemal had clearly said: "Peace in the country, peace in the world." You do the exact opposite.


If, however, you do all this to survive politically, to divert the attention of the friendly Turkish people from the great economic problems they are facing and to secure your re-election, then you have fallen to the level of a very low level politician.


I remind you that before invading Greece, Mussolini also said big words and boasted about the size of his war machine. But did you see what happened…


Yours sincerely


Imam Ahmet


President of the Panhellenic Association of Pomaks


Director of the Pomak newspaper ZAGALISA ”


Cherokee 21

Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

Ωδή στο Δίστομο !

 



Το όπλο σου καπνίζει ακόμα Φραντς

Εμείς στο Δίστομο συγκεντρωνόμασταν στην πλατεία για το πανηγύρι. Μετά την δοξολογία στην εκκλησία. Ηχούσαν κλαρίνα και νταούλια. Τα αγόρια έκαναν τσαλίμια στο χορό και φλέρταραν έτσι τα κορίτσια. Φορούσαν όλοι τα καλά τους ρούχα και έπιναν κρασί ως αργά. Την άλλη μέρα κιόλας  ξανάρχιζε η σκληρή δουλειά στα χωράφια. 

Κι εσύ Φραντς μπήκες στο χωριό μας σαν λυσσασμένο σκυλί, συγκέντρωσες τον κόσμο στην πλατεία με τη βία και έπαιξες το βαλς του θανάτου. 

Θύμωσες που σου κλείσαμε την πόρτα, που σηκώσαμε πάνω σου τα όπλα, μα ξέχασες πως ήρθες εδώ με τα ρούχα του εχθρού.

Μπήκες στα σπίτια μας, μα όχι σαν μουσαφίρης. Κρατούσες στο χέρι σου πολυβόλο και λόγχη και έσφαξες την γιαγιά με το μαλλί στην ρόκα. Δεν έπαιξες με το μωρό στην κούνια, μα έμπηξες στο τρυφερό κορμάκι του την λόγχη και το ξεκοίλιασες.

Δεν κάθισες να φας φρέσκο τυρί και να πιεις γιοματάρι κρασί στο ίδιο τραπέζι με τον νοικοκύρη. Δεν δοκίμασες το γλυκό κουταλιού της νοικοκυράς, ούτε στάθηκες να ακούσεις τις ιστορίες του παππού. Αντίθετα άδειασες το όπλο σου στα σωθικά τους.

Δεκάδες χωράφια έμειναν αθέριστα εκείνο το καλοκαίρι και ορφανά παιδιά με καλαμένια ποδαράκια έστεκαν στα ταπεινά μνήματα, χωρίς να μπορούν να καταλάβουν γιατί η μάνα είναι σκεπασμένη με χώμα. Ποιος σταύρωσε για πάντα τα χέρια της και δεν ζυμώνει ψωμί, ούτε παίρνει αγκαλιά τα μικρά της. 

Είδα μια φωτογραφία σου Φραντς -από το Δίστομο που έκαψες- και πρόσεξα πως χαμογελούσες. Τρελάθηκες; 

Άφησες το χιονισμένο σπίτι σου με μεγάλο βήμα και κίνησες να ρημάξεις ένα άλλο σπίτι που το έλουζε ο ήλιος. Το ζήλεψες; 

Ονειρεύτηκες έναν ξανθό κόσμο, ύψωσες το δεξί σου χέρι διαγώνια, ένωσες τα πέντε δάχτυλά σου σε άκαμπτη παλάμη, πύρωσες το βλέμμα σου και έβαλες φωτιά όπου έφτανες. Πώς μπόρεσες;

Δεν άκουσες τους ποιητές της χώρας σου να μιλούν για έρωτα. Άφησες μόνο του εκείνο το κορίτσι με τα γαλάζια μάτια που σε αγαπούσε. Άφησες την μάνα σου γονατιστή, στην εκκλησία με τα θεόρατα μυτερά καμπαναριά, να παρακαλά να επιστρέψεις. Έμεινε μέρες στον δρόμο ο πατέρας σου να περιμένει ένα γράμμα σου. Έλειπες γιατί είχες να φέρεις σε πέρας μια αποστολή: Να σκορπίσεις παντού τον θάνατο!

Μυρίζει ακόμα κάπνα το καμένο Δίστομο. Ακούγονται ακόμα τα ουρλιαχτά των ανθρώπων που σφαγιάστηκαν και τα σπαραχτικά μοιρολόγια των μαυροφορεμένων που έμειναν πίσω. Κι εσύ Φραντς ακόμα χαμογελάς. Δεν έχεις τύψεις. Δεν χρωστάς τίποτα. Έκανες τον λογαριασμό σου και μείον βγήκαμε εμείς. 

Ξέρεις για τον Παρθενώνα, απαγγέλλεις με στεντόρεια φωνή και γερμανική προφορά στίχους της Ιλιάδας… αλλά άγνωστες σου είναι οι Ερινύες και η Νέμεση.

Στο μαυροπίνακα της μοίρας μας εμείς δεν κατορθώσαμε να υπολογίσουμε πόσο κοστίζει ο δολοφονημένος πατέρας μας, ο Θανάσης ο τσαγκάρης που τραγουδούσε τα δημοτικά σαν αηδόνι, η Βαγγελίτσα που ήταν οκτώ μηνών έγκυος, η γιαγιά Παναγιώτα που έφτιαχνε έργα τέχνης στον αργαλειό, ο 3χρονος Γιώργης με το γλυκό χαμόγελο. Οι εκατοντάδες νεκροί μας δεν είναι απλοί αριθμοί. Έχουν όνομα και Ιστορία και την ζωή τους... την αφαίρεσες εσύ!

Ναι, είσαι εργατικός και -μαζί με τον κλεμμένο χρυσό των λαών της Ευρώπης- ξαναγιγάντωσες την τιμωρημένη από τους συμμάχους χώρα σου… Με την δική μας υπογραφή σβήστηκαν και τα χρέη σου και τώρα μας οφείλεις πολλά και δεν δικαιούσαι να σφυρίζεις αδιάφορα. 

Το στεφάνι που ήρθαν και κατέθεσαν κάποιοι συμπατριώτες σου σε καιρό ειρήνης, το μαδάνε φύλλο - φύλλο τα παιδιά σας που μας κουνούν το δάχτυλο στα συμβούλια της Ευρώπης και τα εγγόνια σας που έρχονται στις ταβέρνες μας και απαιτούν να φάνε δωρεάν, γιατί η χώρα μας έχει δανειστεί από την δική σας. Μας προσβάλλει και το ειρωνικό σας χαμόγελο, όταν κοιτάζετε τους χαλασμένους δρόμους μας, η γενικότερη άποψή σας ότι είμαστε τεμπέληδες και ζούμε εις βάρος των υπολοίπων της Ε.Ε. 

Τα ιερά κρανία των μαρτύρων της σφαγής στο Δίστομο και σε όλη την Ελλάδα… μιλούν! Τα μάτια των ανθρώπων στις ασπρόμαυρες φωτογραφίες… βγάζουν δάκρυα που μουσκεύουν το χαρτί. Τα κορμιά τους έγιναν λίπασμα στην γη που μας γέννησε. Γι' αυτό δεν ξεχνάμε. Μέχρι να κλείσει η φωνή μας θα ζητάμε την δικαίωση! Το ζήτημα δεν είναι λήξαν. Είναι ζήτημα τιμής και όχι ποσού. Και είναι ακόμα σε εκρεμμότητα.

Χρωστάς ακόμα Φραντς!  Να πάψεις το κλάμα εκείνου του κοριτσιού με το μαύρο μαντήλι.               

 

Έμμη Πανούση 

Cherokee21




Τα 12 ονόματα της θάλασσας !

 


Διάβασα κάπου το παρακάτω κείμενο και συγκλονίστηκα...

Δεν ήξερα τα 12 ονόματα της θάλασσας ανάλογα με τους ανέμους...

Η ελληνική γλώσσα είναι οντως η γλώσσα του θεού...

Τα ονόματα της θάλασσας στην αρχαία Ελλάδα ανάλογα με την κατάστασή  της από την επίδραση του ανέμου στην επιφάνειά της...

Με άνεμο 0 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Γαλήνη"...

Με άνεμο 1 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Αλσάλος"... 

Με άνεμο 2 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν " Θάλαττα ή Θάλασσα"...

Με άνεμο 3 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Μύρα" έτσι γεννιούνται οι λέξεις Λατ. Ιταλ: Mare, Γαλ: Mer, Ισπ. Πορτ.: Mar, Γερ: Meer, Ρωσ.: Mope, Φινλ.: Meri, Σλοβάκ.: Mora, Σλοβέν.: Morje, αλλά και Marin, Marina, Miror.... αλλά και Μαίρα (Νηρηίδα), από αυτή και το εβραϊκό Μυριάμ = κυρα τής θάλασσας... Σαν αντιδά­νειο, το όνομα Μαρία η συλλογική μνήμη το μετέτρεψε νεότερα σε "Μαίρη", που είναι και ό αστέρας Σείριος... Μαρία, Μαρίνα, = θάλασσα... Από την ίδια λέξη και ρίζα της "Μύρα”, έχουμε τις " Μύριοι" πολλοί όπως η θάλασσα, αλλά και "Μυρμιδόνες"...

Με άνεμο 4 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Πέλαγος" έτσι έχουμε τις ονομασίες "Πελασγός" = πελαγίσιος, ταξιδευτής, Πελαγονία, Πελαγονική Χερσόνησος .......

Με άνεμο 5 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Πόρος", από το αρχ. Ελλ. ρήμα "Πείρω" = διαπερνώ, μεταβαίνω απέναντι, περνώ θάλασσα... Αλλά με τι περνώ την θάλασσα; Με πλωτό "Μέσον” Ναῦς... Από το αρχ. Ελλ. ρήμα "Πείρω" έχουμε και τις "Πειρατής" "Πειρατεία"... Πόροι Αλός" λέγονται οι θαλάσσιοι δρόμοι... Όποιος ήταν μέσα στον "Πόρο" (στο πέρασμα, στον θαλασσινό δρόμο) και η πρόθεση που το δηλώνει αυτό είναι το "εν" (εντός) ήταν "έν-πορος"  "έμπορος"... Από εκεί ξεκινά το εμπόριο... Γινόταν "Εύ-Πορος" πλούσιος δηλαδή ή αν δεν μπορούσε να ασχοληθεί με την θάλασσα ήταν "Ά-πορος" δηλ. χωρίς τα πλούτη που προσφέρει η θάλασσα... Σε μια αρχαιοτάτη καταγραφή στις πινακίδες της Γραμμικής Β' (Η Γραμμική Β είναι η πρώτη γραφή της ελληνικής γλώσσας, μεταγενέστερη μορφή της Γραμμικής Α, και χρησιμοποιήθηκε στη Μυκηναϊκή Περίοδο, από το 17ο ως τον 13ο αι. π.Χ.) εντοπίζουμε την λέξη "ΤΑ "- "ΛΑ"- "ΣΟ" - "ΠΟ" - "ΡΟ"... Εναλλαγή των Του - Δου - Θου οδοντικών άηχων συμφώνων, είναι ο "Θαλασσοπόρος"...

Με άνεμο 6 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Πόντος" έτσι έχουμε το "Ποντο-Πόρο" πλοίο, Πόντιους....

Με άνεμο 7 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Κλύδων" έτσι έχουμε τον κλυδωνισμό.....

Με άνεμο 8 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Άχα". Το Χάος (>χάfος), κατά τους Στωικούς εκ του Χέω = χύνω, άχα... Έτσι λοιπόν ταξιδεύει η λέξη και γίνεται Σουηδ. Δαν.: hav, Λατιν.: Aqua..

Με άνεμο 9 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Ρόθιον"..

Με άνεμο 10 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Δόν - Δάν". Δόν -Δάν = Δόνησις... Ταξιδεύει και αυτή η λέξη και έχουμε την Τούρκ.: deniz , αλλά και εκ της "Σείσεως" συνώνυμο της "Δονήσεως" έχουμε Αγγλ.: "Sea", Ολλανδ.: "Zee", Νορβ.: Sjø

Με άνεμο 11 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Βρύξ"..

Με άνεμο 12 μποφόρ, η θάλασσα λεγόταν "Βρύχα" αυτός που ήταν κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, ήταν "Υπό Βρύχα" έτσι έχουμε το υποβρύχιο κλπ...

Όσο και αν καταστρέφουμε την ομορφότερη και πληρέστερη γλώσσα του κόσμου, ευτυχώς υιοθετήθηκε και από αλλοδαπούς και μας θυμίζει πάντα πως είναι η καλλίτερη μάνα και παιδαγωγός...


Πηγές: Άννα Τσιροπούλου Ευσταθίου "Ο ΕΝ ΤΗΙ ΛΕΞΕΙ ΛΟΓΟΣ" & "ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ" και λεξικό LIDELL SCOTT.»

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 

Cherokee21







ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΈΣ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 


Δυστυχώς, δεν μπορούμε πλέον να βασιζόμαστε στα μέσα ενημέρωσης.  Τα μέσα ενημέρωσης έγιναν το φερέφωνο της παγκόσμιας ελίτ και πολλοί δημοσιογράφοι συμμετείχαν σε ακτιβισμό για το κίνημα της κουλτούρας ακύρωσης.


 Το ίδιο ισχύει για τις κύριες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και η Co. Οι αλγόριθμοί τους καθορίζουν τι υποτίθεται ότι πρέπει να βλέπετε, ποιοι λογαριασμοί πρέπει να αποκλειστούν (σκιωδώς) και ποια άτομα προτείνονται να ακολουθήσετε.


 Τα τελευταία δύο χρόνια, το Διαδίκτυο μετατράπηκε σε μια πολύπλοκη ζούγκλα κυβερνητικής παραπληροφόρησης, λογοκρισίας και αδιαφανών και ακατανόητων αλγορίθμων.  Αυτός είναι ο λόγος που θα ήθελα να σας δώσω προσανατολισμό στο συγκεχυμένο τσαμπουκά του πολέμου πληροφοριών προτείνοντας αρκετές πηγές πληροφοριών που θεωρώ πολύτιμες.  Τα αγαπημένα μου κανάλια TG για τον Ιούνιο του 2020 είναι τα εξής:


 1. OffGuardian 🇬🇧 – μια από τις αγαπημένες μου πηγές ειδήσεων για την ανεξάρτητη δημοσιογραφία.  Οι λειτουργίες του ιστότοπου και του καναλιού τους μπορεί να χρειάζονται αναθεώρηση, αλλά το περιεχόμενο είναι εξαιρετικό.


 2. Jerm Warfare Battleground 🇿🇦 – Ο Τζερμ φέρει το ψευδώνυμο «Νοτιοαφρικανός Τζο Ρόγκαν».  Κατά τη γνώμη μου, παίζουν στο ίδιο γήπεδο.  Στα podcast του, ο Jerm μιλάει σε όλους και έτσι συμβάλλει στον πλουραλισμό και την κοινωνική διαφώτιση.


 3. The Vigilant Fox 🇺🇸 - έχει μια μοναδική εκτίμηση για το πώς να συνοψίζει τις πληροφορίες που εμφανίζονται σε ακολουθίες βίντεο.  Αυτό το ανώνυμο σαρκοφάγο αξίζει σίγουρα να το παρακολουθήσετε.


 4. Ice Age Farmer 🇺🇸 – πολλοί από εσάς ίσως τον γνωρίζετε από το YouTube.  Διαχειρίζεται επίσης το κανάλι του στο Telegram και παρέχει πληροφορίες για την υγεία, τον Covid και τα συστήματα τροφίμων.  Είναι όλα αλληλένδετα.


 5. 1984 Prevention Team 🇺🇸 – το όνομα τα λέει όλα: οι διαχειριστές αυτής της ομάδας (στην οποία ανήκω) κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν το δυστοπικό μυθιστόρημα του Όργουελ «1984» να μην γίνει πραγματικότητα.


 6. Covid-19 Up 🇺🇸 – αυτό το κανάλι σας παρέχει καλογραμμένες ειδήσεις για τον Covid.  Είναι γραμμένα αρκετά ουδέτερα, κάτι που στην πραγματικότητα θα έπρεπε να είναι καθήκον των δημοσιογράφων του MSM.


 7. Médicos pela Vida 🇧🇷 – ένα κανάλι που διευθύνεται από Βραζιλιάνους γιατρούς που συνοψίζει επιστημονικές εργασίες στα πορτογαλικά και ενημερώνει το κοινό για την πανδημία Covid.


 8. Δρ. Thomas Binder 🇨🇭 – Ο Thomas ήταν ένας από τους πρώτους γιατρούς στην Ευρώπη που μίλησε.  Κατά συνέπεια, μπήκε προσωρινά σε ψυχιατρείο παρά τη θέλησή του.  Είναι περιττό να πούμε ότι σχεδόν όλες οι «θεωρίες συνωμοσίας» του έγιναν πραγματικότητα.  Γράφει ενημερωτικές αναρτήσεις στα γερμανικά και στα αγγλικά.

Mara Triantafyllopoulou 


Cherokee21

Claus Schwab's world plan - ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΟΥ ΚΛΑΟΥΣ ΣΒΑΜΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

 


Κλάους Σβάμπ ιδρυτής και πρόεδρος του WEF και συγγραφέας του Covid-19: Η μεγάλη επαναφορά.


Τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια «άχρηστοι τρώγοντες» θα εξαλειφθούν μέχρι το έτος 2050 μέσω περιορισμένων πολέμων, οργανωμένων επιδημιών θανατηφόρων ασθενειών ταχείας δράσης και πείνας. Η ενέργεια, η τροφή και το νερό θα διατηρηθούν σε επίπεδα διαβίωσης για τους μη ελίτ, ξεκινώντας από τους λευκούς πληθυσμούς της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής και στη συνέχεια εξαπλώνονται σε άλλες φυλές. Ο πληθυσμός του Καναδά, της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ θα αποδεκατιστεί ταχύτερα από ό,τι σε άλλες ηπείρους, έως ότου ο παγκόσμιος πληθυσμός φτάσει σε ένα διαχειρίσιμο επίπεδο του 1 δισεκατομμυρίου, εκ των οποίων τα 500 εκατομμύρια θα αποτελούνται από κινεζικές και ιαπωνικές φυλές, επιλεγμένες επειδή είναι άνθρωποι που  έχουν καταταγεί εδώ και αιώνες και έχουν συνηθίσει να υπακούουν στην εξουσία χωρίς αμφιβολία. Από τότε που θα υπάρχουν τεχνητά κατασκευασμένα τρόφιμα, έλλειψη νερού και ιατρική περίθαλψη για να υπενθυμίσουν στις μάζες ότι η ίδια η ύπαρξή τους εξαρτάται από την καλή θέληση της επιτροπής των 300».


Cherokee21