Χαλκολιθική εποχή
Χαλκολιθική εποχή
Τι ακριβώς μήνυμα στέλνουν, τα σκουφάκια με τα κέρατα και τι ακριβώς μήνυμα στέλνουν τα σχήματα της παλάμης , που να κάνω γνωστό, χρησιμοποιούνται από πολλούς της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων και της διεθνούς μασονίας ;
Οι στίχοι του τραγουδιού του Ακύλα.
(Για να σχηματίσετε τη δική σας άποψη).
Πρέπει να παίξω, δεν θα πάω πάσο
Mi ambición es fuego, nunca fracaso
No hay limite, todo lo arraso
Κυνηγάω τα πάντα µέχρι να τα φτάσω
Θέλω ένα στέµµα κι έναν θρόνο να κάτσω
Ένα µπλοκ επιταγών και check σε όλους να γράψω
Φέρε µου ένα ποτό που θέλω να ξεδιψάσω
Φέρτα µου όλα, όλα, πάλι δε θα χορτάσω
Real estate, φέρτο
Sashimi tuna, φέρτο
Χρυσό ρολόι, γυαλί designer σου λέω φέρτο
Leather παλτό, φέρτο
Και escargot, φέρτο
Rally cars, yacht µε stars, σου είπα φέρτο
(Φέρτο, φέρτο, φέρτο)
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Σου είπα φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Je veux le sommet, pas juste un pas,
Rien ne me suffit, je réclame tout ça.
Ακόµη κι όλα δεν είναι αρκετά
Θέλω τόσα πολλά που δεν είναι απτά
Θέλω δόξα, αιωνιότητα και λεφτά
Ρούχα επιλεγµένα που ‘ναι τόσο ακριβά
Να φωνάζουν το όνοµά µου τόσο δυνατά
Και να χορεύω, χορεύω όσο πάω ψηλά
(Diamond rings) - φέρτο
(Cuban links) - φέρτο
(Submarines, jet machines) - θέλω, οπότε φέρτο
(Γη κι ουρανό) - φέρτο
(Τον κόσµο όλο) - φέρτο
(Εντός κι εκτός πλανήτη) - αν δεν το 'χω φέρτο
(Φέρτο, φέρτο)
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Σου είπα φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Θέλω δόξα, αιωνιότητα και λεφτά
Ρούχα επιλεγµένα που ‘ναι τόσο ακριβά
Να φωνάζουν το όνοµά µου τόσο δυνατά
Να λένε «φέρτο μας, Ακύλα, φέρτο»
Κοίτα, µαµά
Όσα στερηθήκαµε παλιά
Νιώθω πως θα καταφέρω να προσφέρω
Μη µας λείψει κάτι ξανά
Δες µε, µαµά
Αγοράζω να κλείσω κενά
Θα σου πάρω και σένα πολλά
Σπίτια, αµάξια και εξοχικά
Βέβαια, αν κερδίσω
Whatever, κατάλαβες, οπότε...
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Φέρτο μου, φέρτο μου, φέρτο
Σου είπα φέρτο
Κατάλαβες τώρα , γιατί η δική σου ευθύνη για την κατάπτωση , του Ελληνικού μεγαλείου , είναι μεγάλη , μέσα από την ανοχή σου σε πολιτικές παιδείας , που επί τούτου, αλλοιώνουν τον πολιτισμό σου;
Cherokee21
Ή αλλιώς το «Έψιλον εν Δελφοίς» είναι σήμερα ένα πολύ παρεξηγημένο σύμβολο που οι αδαείς θέλουν να το ταυτίζουν, από άγνοια βέβαια, με μυστικές ομάδες, συνομωσίες και άλλου είδους φανταστικές θεωρίες.
Αντιθέτως το Δελφικό Έψιλον, δηλαδή το σύμβολο αυτό που ήταν τοποθετημένο (σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα και τα ευρήματα), στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, είχε για τον αρχαίο κόσμο την δικιά του σημαντική αξία και φιλοσοφία.
Να λοιπόν ποιο ήταν και τι σήμαινε το ΔΕΛΦΙΚΟ ΕΨΙΛΟΝ:
Το Γράμμα Έψιλον σαν σύμβολο σχετίζεται άμεσα με την Δελφική Ηλιακή μυσταγωγία, την μύηση του ανθρώπου στο ΦΩΣ. Η τοποθέτησης του στο αέτωμα του Δελφικού Ναού του ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ (θεού του Φωτός – Ηλιακή λατρεία) δηλώνει την αέναη σχέση του με το Φως, την τελείωση και ως εκ τούτου σαν Έψιλον υποδηλώνεται ο Φωτεινός.
Το γράμμα Ε είναι σαν σχήμα η έκφανση της τριαδικότητας εξ ου και η τρείς φορές τοποθέτηση του εις το αέτωμα του Απολλώνιου ναού μια σε ξύλο, δεύτερη σε χαλκό και τρίτη σε χρυσό.Το γράμμα Ε ως αριθμός συμβολίζεται με τον αριθμό 5.
Τα 4 κοσμογονικά στοιχεία της Γής, του Αέρα, του Νερού και του Πυρ με την πεμπτουσία του Ουράνιου – Αιθέρα. Όλα τα παραπάνω συνθέτουν τον Άνθρωπο. Ομοίως γνωρίζουμε ότι το ιερό πεντάγραμμο (πεντάλφα) συμβολίζει τον άνθρωπο και παράλληλα τα 5 στοιχεία που τον αποτελούν κατά τους Πυθαγόρειους μύστες όπου το είχαν σαν ιερό σύμβολο.
Τρείς φορές τοποθετήθηκε ένα Ε (ΕΨΙΛΟΝ) στην κορυφή τού Αετώματος τού Ναού τού Απόλλωνος στους Δελφούς, κατάντικρυ σε όποιον πλησίαζε την κεντρική, ανατολική Πύλη του, πάντοτε συνοδευόμενο από το ΓΝΩΘΙ Σ’ΑΥΤΟΝ στην κάτω αριστερή γωνία και το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ στην κάτω δεξιά τού ιδίου Αετώματος.
Ήταν γνωστά σαν »Δελφικά παραγγέλματα», το δε Ε το »προεδρεύον» αυτών. Το παλαιότερο από αυτά (τα Ε) ήταν ξύλινο κι αναφέρεται σαν »Ε των Σοφών », γιατί αφιερώθηκε από τον Σόλωνα κατά μία εκδοχή, κατά δε άλλη από όλους μαζί τούς τότε αναγνωρισμένους Σοφούς. Όταν αυτό εφθάρη, οι Αθηναίοι ανέθεσαν στο Ναό το δεύτερο, το οποίο ήταν χάλκινο.
Σε αντικατάσταση και αυτού, η Λιβία Δρουσέλλα, σύζυγος τού Αυγούστου, αφιέρωσε το τρίτο και τελευταίο, από καθαρό χρυσό. Η μοναδική πληροφορία για το Ε των Δελφών προέρχεται από τον Πλούταρχο (46-127 μ.Χ.), ο οποίος ως Ιερεύς διά βίου τού Απόλλωνος, πρέπει να ήταν κοινωνός και γνώστης των Μυστηρίων.
Το ότι λοιπόν ένα γράμμα τού Αλφαβήτου, είναι το αποκλειστικό αντικείμενο μιας ολόκληρης διατριβής του, δείχνει, όπως και τα γραφόμενα, την μεγάλη σημασία πού ένας συγγραφέας της ολκής του, απέδιδε σ’ αυτό. Το ότι κανείς άλλος δεν έγραψε γι’ αυτό, αλλά κι ο τρόπος (σε μορφή διαλόγου) πού ο ίδιος ο Πλούταρχος το παρουσιάζει, συνηγορούν ότι πρόκειται για κλείδα των Δελφικών Μυστηρίων, γιατί ως γνωστόν η αποκάλυψη στοιχείων τους στους αμύητους, αποτελούσε ηθικό και ποινικό αδίκημα.
Στον διάλογο αυτόν, προβάλλονται διάφορες ερμηνείες από τούς διαλεγόμενους, σαν προσωπικές τους απόψεις, μερικές αδύναμα τεκμηριωμένες, άλλες ισχυρά, πολλές αλληλοαναιρούσες.
Σε κάποιες επεμβαίνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, με πληθώρα αναλύσεων, μη παίρνοντας ρητή θέση, αλλ’ ωστόσο καθοδηγώντας διακριτικά τον αναγνώστη. Δεν μπορεί έτσι να κατηγορηθεί ότι αποκαλύπτει τα των Μυστηρίων, αλλά προτρέπει σε συλλογισμούς προσέγγισής τους, τηρώντας το ρηθέν από τον Ηράκλειτο ότι : «Ο ΑΝΑΞ Ο ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ, ΟΥΤΕ ΛΕΓΕΙ, ΟΥΤΕ ΚΡΥΠΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ». Τα δε σημαίνοντα διαφέρουν ως προς την προσέγγισή τους, ανάλογα με την πνευματική, την ποιοτική και την μυητική διαβάθμιση των πιστών. Γιατί κι ο ίδιος ο Θεός έχει ανάλογα ονόματα προς αυτούς:
είναι ΛΟΞΙΑΣ για τούς μη νοούντας, ΠΥΘΙΟΣ για εκείνους που αρχίζουν να μαθαίνουν, να ερωτούν, να ενημερώνονται και ΔΗΛΙΟΣ και ΦΑΝΑΙΟΣ σε όσους φανερώνεται και διαφαίνεται κάποια Αλήθεια. Είναι ΙΣΜΗΝΙΟΣ σ’ αυτούς που γνωρίζουν την αλήθεια και ΛΕΣΧΗΤΟΡΙΟΣ σ’ εκείνους που μεταχειρίζονται αυτήν την Αλήθεια, φιλοσοφώντας. Η πρώτη άποψη στο διάλογο, δηλωμένη από τον αδελφό τού Πλουτάρχου Λαμπρία, είναι πώς οι πέντε από τούς επτά Σοφούς – οι Χίλων, Θαλής, Σόλων, Βίας και Πιττακός θέλοντας να διαχωριστούν από τούς άλλους δύο, τον Κλεόβουλο τον Λίνδιο και τον Περίανδρο τον Κορίνθιο, οι οποίοι με πλάγια μέσα εξεπόρθησαν τη φήμη τού Σοφού – αφιέρωσαν το Ε (δηλαδή τον αριθμό 5) στον Θεό, δηλώνοντας έτσι το πραγματικό πλήθος τους. Άλλος είπε πως το Ε, όντας το δεύτερο των γραμμάτων, των εχόντων Φωνήν (φωνηέντων), δηλώνει τον Απόλλωνα, τον δεύτερο τη ταξει, μετά τον Δία, Θεόν.
Η τρίτη άποψη τού Ιερέως Νικάνδρου είναι ότι, επειδή το Ε γράφεται και ΕΙ (βλ. Δειπνοσοφιστού βιβλ. β’.5: » πάντες οι Αρχαίοι τώ ΟΥ αντί τού Ο μακρού στοιχείου προσεχρώντο, παραπλησίως και τώ ΕΙ αντί τού Ε μακρού. Ώσπερ ορώμεν καν τή Ιλιάδι το πέμπτον βιβλίον σημειούμενον διά τού ΕΙ.), είναι χαρακτηριστικό των προς χρησμοδότησιν ερωτημάτων (εάν), αλλά και μόριο ευχής ή παράκλησης (ΕΙ-θε). Η άποψη τού Θέοντος, πού ακολουθεί, είναι πως ο Θεός ευνοώντας την Διαλεκτική, παραδέχεται αυτό το μόριο (ΕΙ) τού συλλογισμού και χρησιμοποιώντας το συχνά στους Χρησμούς του, προτείνει τή χρήση του στους Φιλοσόφους. Γιατί Φιλοσοφία είναι η έρευνα της Αλήθειας και φώς της Αλήθειας η απόδειξη και της απόδειξης αρχή ο συναπτόμενος συλλογισμός. Και κανένα πράγμα δεν υπάρχει χωρίς αιτία και κανένας συλλογισμός δίχως λογική προϋπόθεση.
Ο Έυστροφος ο Αθηναίος υποστηρίζει πως το Ε δηλώνει την έννοια των αριθμών ως Πεμπάς, αφού οι Σοφοί το αριθμείν ονομάζουν »πεμπάζειν». Εκφράζει έτσι την Πυθαγόρεια θέση ότι ο αριθμός είναι πρώτη και απόλυτη αιτία των πάντων κι ότι ο Θεός αεί γεωμετρεί. Την άποψη αυτή συμπληρώνει ο ίδιος ο Πλούταρχος, λέγοντας ότι οι αριθμοί διαιρούνται σε άρτιους και περιττούς και η Μονάδα είναι κοινή κατά τη δύναμη και στα δύο είδη, αφού προστιθέμενη, κάνει τον άρτιο περιττό και τον περιττό άρτιο. Το δύο είναι ο πρώτος άρτιος και το τρία ο πρώτος περιττός.
Το άθροισμα αυτών των δύο δίνει αριθμό εξαιρετικής τιμής, γιατί πρώτος αυτός αποτελείται από πρώτους και έχει ονομασθεί από τούς Πυθαγόρειους Γάμος, λόγω της ομοιότητάς του με την ενωτική σχέση τού άρτιου προς το θήλυ και τού περιττού προς το άρρεν. Γιατί από καμιά ανάμιξη τους δεν γεννιέται άρτιος, μα πάντα περιττός και ποτέ άρτιος όταν προστεθεί σε άρτιο δεν γεννά περιττό, ούτε βγαίνει από τή φύση του, από αυτήν ακριβώς την αδυναμία του να γεννήσει άλλον. Αντίθετα, περιττοί όταν προστεθούν σε περιττούς, γεννούν πολλούς άρτιους, γιατί πάντα αποτελούν το γόνιμο στοιχείο. Το πέντε (Ε) λέγεται και φύσις γιατί με τον πολλαπλασιασμό επί τον εαυτό του τελειώνει πάντα στον εαυτό του.
Γιατί και η φύση – πού από το σπόρο μετά από διάφορες μεταμορφώσεις, αποδίδει πάλι σπόρο – πάντα τελειώνει στον εαυτό της. Κι όταν αυτό (το Ε) προστίθεται στον εαυτό του, γεννά εκ περιτροπής ή τον εαυτό του ή την δεκάδα, κι αυτό γίνεται επ’ άπειρον. Η ένωση λοιπόν της Πεμπάδος (Ε) με τον εαυτό της δεν γεννά τίποτε ατελές ή αλλιώτικο, αλλ’ έχει καθορισμένες μεταβολές. Γεννά ή τον αριθμό τού είδους της ή τον τέλειο αριθμό. Εδώ ακριβώς βρίσκεται το κοινόν με τον Απόλλωνα, γιατί ο Θεός υμνείται ως αιώνιος και άφθαρτος από την ίδια του την φύση, και άλλοτε ως πυρ τα πάντα εξομοιώνει προς τα πάντα (ΠΥΡΟΣ Τ’ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΣΘΑΙ ΠΑΝΤΑ), άλλοτε δε καταφεύγει σε μεταμορφώσεις τού εαυτού του ως προς τή μορφή, τή διάθεση και τή δύναμη, όπως ακριβώς κι ο Κόσμος. Αλλά και στη Μουσική πού τόσο αρέσει στον Θεό, η Πεμπάς έχει την σημασία της.
Γιατί πέντε είναι οι ορθές συμφωνίες και αν και υπάρχουν πολλά διαστήματα μεταξύ των τόνων, η Μελωδία, πέντε μόνο χρησιμοποιεί: τή Δίεση, το Ημιτόνιο, τον Τόνο, το Τριημιτόνιο και το Δίτονο. Μα και κατά τον Πλάτωνα, αν υπάρχουν περισσότεροι από έναν κόσμοι, τότε αυτοί είναι πέντε. Αλλά κι αν υπάρχει μόνο ένας, όπως λέγει ο Αριστοτέλης, αυτός αποτελείται από πέντε: τον κόσμο της Γής, τον κόσμο τού Ύδατος, αυτόν τού Πυρός, τον τέταρτο τού Αέρος και τον πέμπτο που άλλοι ονομάζουν Ουρανό, άλλοι Φώς, άλλοι Αιθέρα και άλλοι Πέμπτη Ουσία ή Πεμπτουσία. Αρκετοί Φιλόσοφοι συσχετίζουν με αυτούς τούς πέντε κόσμους, τις πέντε αισθήσεις, γιατί θεωρούν ότι η αφή είναι σκληρή και γεώδης, η γεύση από την υγρότητά της αποκτά αντίληψη για τις ποιότητες γευστών. Η όσφρηση επειδή είναι αναθυμίασης και άρα γεννάται από την θερμότητα, έχει τή φύση τού πυρός.
Ο αέρας όταν προσκρούει στο αυτί γίνεται φωνή και ήχος. Και τέλος η όρασης διαλάμπει από το φώς και τον Αιθέρα. Ο διάλογος κλείνει με την άποψη τού Αμμωνίου που υποστηρίζει ότι ούτε αριθμό, ούτε τάξη, ούτε σύνδεσμο, ούτε κάποιο άλλο ελλίπον μόριο λέξεως, δηλώνει το Ε. Αλλά ότι είναι αυτοτελής τού Θεού προσαγόρευσης και προσφώνησης. Ο Θεός όταν πλησιάζει κάποιος στο Ναό, τον χαιρετά και τον προσαγορεύει με το »Γνώθι σ’αυτόν», κι αυτός ανταπαντά » ΕΙ » (είσαι), αναγνωρίζοντας και ομολογώντας ότι πραγματικά Αυτός υπάρχει. Και »ΕΙ ΕΝ», γιατί είναι Ένας (ΕΝ ΔΕ ΑΠΟΛΛΩΝ) – γι’ αυτό λέγεται Α-πολλών – αρνούμενος τα πολλά και το πλήθος.
Λέγεται και Ιήϊος γιατί είναι Ένας και μόνος, και Φοίβος γιατί οι Αρχαίοι έτσι ονόμαζαν κάθε καθαρό κι αγνό. Ο Πλούταρχος τελειώνει εδώ τον διάλογο, με την τελευταία άποψη να αναιρεί όλες τις προηγούμενες, χωρίς κάποιο συμπερασματικό επίλογο ή σχόλιο, μη κλείνοντας ουσιαστικά το θέμα κι αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχουν πιθανώς και άλλες πτυχές της Αλήθειας.
Τηρεί έτσι ως Μύστης και Ιερεύς, τις Μυστηριακές επιταγές, κάνοντας συγχρόνως ένα άνοιγμα προς τούς έξω και αμύητους. Άνοιγμα που έχει από μια μεριά σκοπιμότητα – σε μια εποχή παρακμής τού Μαντείου και ανταγωνισμού του από άλλες θρησκείες και Θεούς που εισήγαγαν οι Ρωμαίοι από τα πέρατα της Αυτοκρατορίας – αλλά και ανάγκη της προβολής και δικαίωσης τού Κοσμικού και Νοητικού χαρακτήρα της Απολλώνιας Θεοσέβειας.
Από τούς νεότερους συγγραφείς μόνο δύο έχουν γράψει για το Ε των Δελφών. Ο Στέφ. Καραθεοδωρής, Ιατρός και ο Γ. Λευκοφρύδης, Δικηγόρος (Αθήνα 1977), οι οποίοι αφού αναφέρονται στα τού Πλουτάρχου, διατυπώνουν ο καθένας κι από μια δική του άποψη.
Ο μεν πρώτος επισημαίνοντας ότι το Ε συμβολίζει τον Θεό, το συνδέει με το γράμμα (συλλαβή) τού Εβραϊκού αλφαβήτου, που επίσης συμβολίζει το Θείον, υποστηρίζοντας ότι είναι μετάφρασή του και συνεπώς αποτέλεσμα μαθητείας κι αποδοχής της Εβραϊκής Θρησκείας. Ο δε δεύτερος, Λευκοφρύδης, συνδέοντας το Δελφικό Ε με την κατά την άποψή του αποκωδικοποίηση τού έργου τού Αριστοτέλη » Οργάνων Όργανον», υποστηρίζει ότι πρόκειται για διακριτικό σύμβολο ενός Πλανητικού συστήματος στον αστερισμό τού Λαγού και τού συνωνύμου του Κοσμοσκάφους. Αν και η λογική της αποκωδικοποίησης τού έργου είναι ισχυρή, εναπόκειται στην κρίση τού κάθε ερευνητή να καταλήξει για το ακραίο ή όχι της θέσης αυτής. Η δική μου άποψη για το γράμμα αυτό τού Ελληνικού Αλφαβήτου, είναι ότι αποτελεί σε Κοσμικό επίπεδο, καθαρό συμβολισμό τού Ενούντος Θείου.
Στη Σαμοθράκη έχουν βρεθεί κεραμικά πιάτα που χρησιμοποιούνταν σε τελετές των Καβειρίων Μυστηρίων. Τα μισά από αυτά είχαν χαραγμένο ένα Ο (Θήτα) και τα υπόλοιπα ένα Ε. Και τα δύο συμβολίζουν το Θείον. Το πρώτο σαν Κέντρο τού Σύμπαντος Όλου, το δεύτερο σαν Ενωτικό των Πάντων στοιχείο. Η Ελληνική γλώσσα δεν είναι απλά μια γλώσσα επικοινωνίας. Είναι το παράγωγο μιας Κοσμικής, Συμπαντικής γεωμετρικής Μήτρας κωδικοποιημένων Εννοιολογήσεων.
Ο Φιλόστρατος αναφέρει ότι: » Παλαμήδης εύρε τα γράμματα ουχ υπέρ τού γράφειν μόνον, αλλά και υπέρ τού γιγνώσκειν ά δεί μή γράφειν». Κατά τον Λουκιανό, ο Παλαμήδης – υιός τού Ναυπλίου, Ομηρικός ήρως και εφευρέτης τού Αλφαβήτου- »… πρώτος ημίν τούς νόμους τούτους διατυπώσας, ου τή ταξει μόνον καθ’ ήν προεδρίαν βεβαιούνται, διώρισεν τί πρώτον έσται ή δεύτερον, αλλά καί ποιότητας άς έκαστον έχει καί δυνάμεις συνείδον». Χαρακτηριστικά δηλαδή τού Αλφαβήτου εκτός από τή σειρά των γραμμάτων είναι και οι ποιότητες αυτών, αλλά και οι δυνάμεις.
Τί σημαίνει όμως, τα γράμματα έχουν ποιότητες και δυνάμεις; Δυνάμεις να κάνουν τί, ή δυνάμεις τίνων; Η Ελληνική γλώσσα είναι Λόγος, και ο Λόγος είναι πρώτιστα αναλογία.
Κι εκφράζεται πολυσήμαντα και κατ’ αναλογία σε άπειρα διαβαθμιστικά επίπεδα.
Από τα πλέον Γήινα σαν επικοινωνία, έως τα πλέον Κοσμικά σαν Κοσμικές, Συμπαντικές έννοιες. Έτσι το Ν είναι Νόησης. Το Λ είναι Λόγος. Ο Λόγος όταν αποκτά βάση (-), γίνεται -Δ- Δραστηριοποιείται, αποκτά Διαστάσεις.
Το Ο είναι μία Ολότητα, ένα Πάν. Το Όλον με το Κέντρο του, ο Δημιουργός και η Δημιουργία, αδιαίρετα μαζί, είναι το Θ (Θήτα) το Θείον, το Σύν-Πάν. Το Ε είναι τα τρία στοιχεία (οι τρείς παράλληλες γραμμές) τού Τρισυπόστατου Θείου, ενωμένα. Εξ ου και Ένωσης= ώσις πρό τό ΕΝ = ώθηση προς τή Θεία Νόηση.
Τό Ε δηλώνει, τον Ενωτικό χαρακτήρα τού Τρισυπόστατου Θείου και γι’ αυτό αφιερώθηκε, μαζί με τα »Γνώθι σ’αυτόν» καί »Μηδέν Άγαν», που είναι επίσης Ενωτικά παραγγέλματα – αφού δεν νοείται Ένωσης χωρίς την βαθιά, Νοητική γνώση τού Εγώ, αλλ’ ούτε και προσέγγισης της με παραθλαστικές λειτουργίες υπερβολής- στον Θεό τού Φωτός και της Αρμονίας. Αυτό το στοιχείο της Ένωσης συνηγορεί προς την ονομασία »Γάμος», που έδωσαν στο Ε, οι Πυθαγόρειοι.
Cherokee21
Μια γυναίκα Τσερόκι μπορούσε να τερματίσει έναν γάμο με έναν μόνο τρόπο: βάζοντας τα πράγματα του άντρα της έξω από την πόρτα. Αυτό ήταν αρκετό. Ο γάμος τελείωνε εκείνη τη στιγμή. Γιατί εκείνη κατείχε το σπίτι, τη γη, σχεδόν τα πάν
Δεν υπήρχε καμία δικαιοσύνη, καμία θρησκευτική αρχή, κανένας πατέρας, αδερφός ή ηλικιωμένος άντρας να δώσει άδεια. Αν η γυναίκα αποφάσιζε ότι ο γάμος είχε τελειώσει, μάζευε τα πράγματά του, τα τοποθετούσε στην πόρτα, και εκείνος έφευγε. Τόσο απλά.
Στην κοινωνία των Τσερόκι, οι γυναίκες δεν κατοικούσαν απλώς στα σπίτια. Τα είχαν στην κυριότητά τους. Είχαν τη γη που τα στήριζε. Και κατείχαν σχεδόν όλα όσα υπήρχαν μέσα.
Κατά τον 17ο και 18ο αιώνα, οι Ευρωπαίοι αποικιοκράτες που έφτασαν στη Νοτιοανατολική Αμερική συνάντησαν τους Τσερόκι — μια κοινωνία που ανέτρεπε κάθε ιδέα περί του «φυσικού» ρόλου των γυναικών. Πρόκειται για μια κοινωνία με πολύπλοκη οργάνωση, όπου οι γυναίκες είχαν πραγματική δύναμη. Η εξουσία τους δεν περιοριζόταν στο τελετουργικό ή στο σπίτι· ήταν πολιτική, οικονομική και νομική.
Οι γυναίκες Τσερόκι συμμετείχαν στα συμβούλια δίπλα στους άντρες — όχι ως παρατηρήτριες, αλλά ως αποφασιστικές παρουσίες που συζητούσαν για τον πόλεμο, διαπραγματεύονταν συνθήκες και διαμόρφωναν την πολιτική του έθνους. Κάποιες απέκτησαν τον τίτλο της «Αγαπημένης Γυναίκας» ή της «Γυναίκας Πολέμου» — θέσεις τόσο ισχυρές που η γνώμη τους μπορούσε να σώσει έναν αιχμάλωτο ή να καθορίσει αν το έθνος θα πολεμήσει.
Η Νάνσι Γουορντ, μία από τις πιο γνωστές ‘Αγαπημένες Γυναίκες’, διαπραγματευόταν απευθείας με Αμερικανούς ηγέτες κατά την Αμερικανική Επανάσταση (1781), ζητώντας ειρήνη και συνεργασία μεταξύ των Τσερόκι και των λευκών εποίκων — χωρίς τη συμμετοχή ή έγκριση συζύγου ή άλλου άντρα, αφού η εξουσία ήταν αποκλειστικά δική της.
Αυτή η κοινωνία δεν βασιζόταν σε λίγες εξαιρετικές γυναίκες που ξεχώριζαν σε ένα ανδροκρατούμενο σύστημα. Το σύστημα ήταν διαφορετικό εκ θεμελίων. Οι Τσερόκι ήταν μητριαρχική κοινωνία: η ταυτότητα περνούσε από τη μητέρα, η ένταξη στη κοινότητα περνούσε από τη μητέρα, και η περιουσία μεταβιβαζόταν στις γυναίκες, γενιά μετά τη γενιά.
Όταν κάποιος παντρευόταν, ο σύζυγος μετακόμιζε στο σπίτι της γυναίκας. Αν αποδεικνυόταν ανεύθυνος ή σκληρός, δεν ήταν η δική του οικογένεια που παρενέβαινε — ήταν η δική της. Οι αδερφοί της είχαν εξουσία πάνω του. Ζούσε στη γη της, εργαζόταν για την κοινότητά της και λογοδοτούσε στον λαό της.
Ο Ιρλανδός έμπορος Τζέιμς Αντάιρ, που έζησε ανάμεσα στους Τσερόκι τη δεκαετία του 1740, αγανάκτησε με όσα είδε. Χρησιμοποίησε τη φράση «κυβέρνηση του φουστανιού» για να περιγράψει την κοινωνία όπου οι γυναίκες αποφάσιζαν πράγματι. Δεν μπορούσε να φανταστεί έναν κόσμο όπου οι γυναίκες δεν ήταν ιδιοκτησία.
Οι γυναίκες των Τσερόκι δεν ήταν μόνο πολιτικοί ηγέτες. Ήταν η οικονομική ραχοκοκαλιά του έθνους. Καλλιεργούσαν καλαμπόκι, φασόλια και κολοκύθι — τις Τρεις Αδελφές που θρέφουν τη ζωή για αιώνες. Έπλεκαν καλάθια τόσο σφιχτά που κρατούσαν νερό, μεταποιούσαν τα δέρματα ώστε να γίνουν μαλακά και ευέλικτα, έχτιζαν και συντηρούσαν σπίτια, μεγάλωναν παιδιά, διατηρούσαν τη γλώσσα, τις τελετές, τις ιστορίες και τα τραγούδια.
Οι άντρες κυνηγούσαν, ψάρευαν και πολεμούσαν — σημαντική και τιμημένη δουλειά, αλλά δεν κατείχαν αυτά που έφερναν σπίτι. Οι γυναίκες αποφάσιζαν για την τροφή, ποιος θα έτρωγε, τι θα φυλασσόταν και πώς θα μοιράζονταν οι πόροι.
Δεν ήταν κοινωνία χωρίς προβλήματα. Υπήρχαν συγκρούσεις, ιεραρχία και σύνθετα ζητήματα όπως σε κάθε κοινωνία. Όμως βασιζόταν σε μια ριζικά διαφορετική δομή από τις ευρωπαϊκές κουλτούρες: άνδρες και γυναίκες ήταν διαφορετικοί, αλλά εξίσου αναγκαίοι, με πραγματική εξουσία.
Ύστερα ήρθε η καταστροφή. Ο βίαιος διωγμός. Το «Trail of Tears» ανάγκασε τους Τσερόκι και άλλες φυλές να εγκαταλείψουν τις πατρογονικές τους περιοχές στη Νοτιοανατολική Αμερική και να μετακινηθούν στην Οκλαχόμα, δυτικά του Μισισιπή, τον 19ο αιώνα. Χιλιάδες άνθρωποι πέθαναν από πείνα, ασθένειες και εξάντληση. Η ιστορία αυτή αποτυπώνει τη βία και τον πόνο που προκάλεσε η αποικιοκρατική πολιτική των ΗΠΑ.
Τα σχολεία έσβηναν ταυτότητες. Οι ομοσπονδιακοί νόμοι αναγνώριζαν μόνο ανδρικούς ηγέτες. Οι ιεραπόστολοι κήρυτταν υποταγή. Οι νόμοι για την περιουσία μετέφεραν τη γη στους άντρες. Ένα μητριαρχικό σύστημα χιλιάδων χρόνων κατεδαφίστηκε, κομμάτι-κομμάτι.
Κι όμως, οι γυναίκες των Τσερόκι επιβίωσαν. Κράτησαν ζωντανή τη γλώσσα, μετέφεραν τις ιστορίες μυστικά, διατήρησαν τη μητρική γραμμή ακόμη και όταν το κράτος προσπάθησε να την εξαφανίσει. Σήμερα, η ιθαγένεια του Έθνους Τσερόκι εξακολουθεί να βασίζεται στη μητρική γραμμή, και πολλές οικογένειες τιμούν ακόμη τις μητρικές καταβολές.
Η δύναμη των γυναικών των Τσερόκι δεν ήταν εξαίρεση. Αποδεικνύει ότι υπήρξε μια πλήρως αναπτυγμένη κοινωνία, εναλλακτική στον πατριαρχικό κόσμο. Η ανδρική κυριαρχία δεν είναι καθολική ούτε αναπόφευκτη. Είναι μια δομή που επέλεξαν μερικές κοινωνίες — και άλλες την απέρριψαν.
Στα 1700, οι γυναίκες Τσερόκι κατείχαν περιουσία. Στις ΗΠΑ, οι περισσότερες γυναίκες απέκτησαν δικαιώματα μόνο στα τέλη του 1800. Οι Τσερόκι χώριζαν ελεύθερα ήδη από το 1600. Πολλές Αμερικανίδες δεν μπορούσαν μέχρι τη δεκαετία του 1970. Οι Τσερόκι κυβέρνησαν αιώνες πριν οι γυναίκες στις ΗΠΑ αποκτήσουν το δικαίωμα ψήφου το 1920.
Η κοινωνία που οι Ευρωπαίοι χαρακτήριζαν «άγρια» προσέφερε στις γυναίκες δικαιώματα που ο «πολιτισμένος» κόσμος τους αρνούνταν για γενιές.
Αν κάποιος ισχυριστεί ότι η ανισότητα είναι φυσική, να θυμάσαι τη γυναίκα Τσερόκι που τερμάτισε έναν γάμο με αξιοπρέπεια, στη γη που κατείχε, σε ένα έθνος όπου η φωνή της είχε σημασία.
Και ένας κόσμος όπου:
• Οι γυναίκες κατέχουν περιουσία
• Οι γυναίκες μιλούν χωρίς άδεια
• Οι γυναίκες διαχειρίζονται πόρους
• Οι γυναίκες καθορίζουν πόλεμο και ειρήνη
• Οι γυναίκες μεταδίδουν ταυτότητα
Διαφορετικοί κόσμοι υπήρξαν. Και μπορούν να υπάρξουν ξανά, αν το επιλέξουμε. Θυμήσου τες. Τίμησέ τες. Και αναρωτήσου: τι είδους κόσμο είμαστε αρκετά θαρραλέοι να ονειρευτούμε;
Πηγή: 7 ομόκεντροι κύκλοι αυτογνωσίας
Cherokee21
https://www.facebook.com/share/v/1FATycrpae/
https://www.facebook.com/share/v/1FATycrpae/
ΆΝΩ ΤΩΝ 60 ΕΤΏΝ
ΤΟ ΜΥΪΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ
ΓΙΑ ΆΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΊΚΕΣ
Η ΣΗΜΑΣΊΑ ΣΥΧΝΗΣ ΆΣΚΗΣΗΣ.
Η ΚΑΤΑΝΆΛΩΣΗ ΠΡΩΤΕΪ́ΝΗΣ
ΚΥΡΊΩΣ ΖΩΙΚΉΣ ΠΡΟΈΛΕΥΣΗΣ
ΚΑΙ ΩΦΈΛΙΜΩΝ ΑΜΙΝΟΞΈΩΝ
____________________
ΓΡΆΦΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΌΣ...
Georgios Kontizas
Θέλω σήμερα να μιλήσω για κάτι που θεωρώ κρίσιμο στην υγεία μετά τα εξήντα, ένα θέμα που το βλέπω καθημερινά σε ασθενείς, φίλους και γνωστούς. Όλοι ρωτούν για την πρωτεΐνη, για τα σκευάσματα, για τις σκόνες που υπόσχονται μυς και δύναμη, αλλά πολύ λίγοι ρωτούν για το πραγματικό πρόβλημα που κρύβεται από πίσω. Το σώμα μετά τα εξήντα δεν λειτουργεί όπως στα τριάντα. Δεν αρκεί να ρίχνουμε πρωτεΐνη από πάνω και να ελπίζουμε ότι οι μύες θα χτιστούν.
Υπάρχει ένας μηχανισμός που λέγεται αναβολική αντίσταση και αν δεν τον καταλάβουμε, απλώς θα πετάμε χρήματα σε σκευάσματα χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τι σημαίνει αναβολική αντίσταση. Σημαίνει ότι οι μύες μας με την ηλικία χάνουν την ικανότητα να απαντούν δυνατά στο ίδιο ερέθισμα που παλιότερα ήταν αρκετό. Το ίδιο πιάτο πρωτεΐνης που στα τριάντα σου έφτανε για να χτίσεις μυ, στα εξήντα απλώς συντηρεί ή και χάνεται σε άλλες ανάγκες του οργανισμού. Το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής που κάποτε σε δυνάμωνε, τώρα κρατά ίσα ίσα τα πράγματα στάσιμα. Είναι σαν ο μυς να αναπτύσσει μια επιλεκτική κώφωση στα αναβολικά σήματα. Ακούει αδύναμα το μήνυμα της άσκησης και της πρωτεΐνης και για να ξυπνήσει χρειάζεται πιο ξεκάθαρη, πιο δυνατή φωνή.
Τα σημάδια αυτής της αναβολικής αντίστασης τα βλέπουμε συνεχώς. Αρχικά είναι ήπια , περνούν απαρατήρητα . Η σκάλα που σε κούραζε λίγο, τώρα σε κουράζει περισσότερο. Το ανέβασμα από την καρέκλα θέλει μικρή βοήθεια με τα χέρια. Το περπάτημα γίνεται πιο αργό, η ισορροπία λίγο πιο ασταθής. Μετά αρχίζεις να βλέπεις ότι όσο και να προσπαθείς, η δύναμη σταδιακά μειώνεται. Σηκώνεις λιγότερα κιλά, κάνεις λιγότερες επαναλήψεις, καθυστερείς να αναρρώσεις μετά από μια μέρα με περισσότερη δραστηριότητα. Το βάρος μπορεί να μένει ίδιο ή και να ανεβαίνει, αλλά το παντελόνι σφίγγει στη μέση ενώ τα μπράτσα αδειάζουν.
Χάνεται μυϊκή μάζα και αυξάνεται λίπος, ειδικά γύρω από την κοιλιά. Αυτό είναι το πρακτικό πρόσωπο της αναβολικής αντίστασης. Σε μοριακό επίπεδο σημαίνει ότι η πρωτεϊνοσύνθεση στους μύες δεν ενεργοποιείται επαρκώς μετά από γεύμα ή άσκηση. Το μονοπάτι mTOR χρειάζεται ισχυρότερο ερέθισμα για να πάρει μπρος. Η λευκίνη και τα άλλα απαραίτητα αμινοξέα πρέπει να φτάσουν σε ένα υψηλότερο κατώφλι για να δοθεί εντολή στο κύτταρο να ξεκινήσει χτίσιμο νέων πρωτεϊνών. Αν το γεύμα έχει λίγο τυρί, λίγο κοτόπουλο, λίγο γιαούρτι, μπορεί να είναι διαιτητικά σωστό αλλά αναβολικά ανεπαρκές. Το ίδιο και αν η άσκηση είναι χαλαρή, χωρίς πραγματικό μηχανικό φορτίο. Ο μυς απλώς δεν πείθεται.
Εδώ είναι που πολλοί κάνουν το πρώτο λάθος. Βλέπουν την απώλεια μυϊκής μάζας, ακούν ότι η πρωτεΐνη είναι σημαντική και σπεύδουν να αγοράσουν σκευάσματα. Whey, φυτικές πρωτεΐνες, ροφήματα πριν τον ύπνο, σκόνες για μετά την προπόνηση. Όλα αυτά μπορεί να έχουν θέση, αλλά όχι ως πρώτο βήμα. Αν ο μυς δεν ενεργοποιείται, η επιπλέον πρωτεΐνη είναι σαν να φέρνεις φορτηγά με υλικά σε εργοτάξιο όπου δεν δουλεύει κανείς. Χωρίς εργάτες, τα τούβλα μένουν άχρηστα. Οι εργάτες στην περίπτωσή μας είναι τα σήματα της άσκησης, το μηχανικό στρες, η ένταση που φτάνει τον μυ κοντά στην κόπωση.
Για να νικήσουμε την αναβολική αντίσταση πρέπει να ξεκινήσουμε από την άσκηση αντίστασης. Βάρη, λάστιχα, μηχανήματα, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, όλα μπορούν να δουλέψουν αν πληρούν μία βασική προϋπόθεση. Ο μυς να φτάσει αρκετά κοντά στο όριο. Όχι μέχρι να καταρρεύσουμε, αλλά μέχρι το σημείο που οι τελευταίες επαναλήψεις είναι πραγματικά δύσκολες. Εκεί στέλνουμε το μήνυμα ότι αυτός ο μυς είναι απαραίτητος για την επιβίωση μας. Αν μένουμε πάντα σε εύκολες επαναλήψεις, το σώμα συμπεραίνει ότι αυτή η μυϊκή μάζα περισσεύει και την κόβει σιγά σιγά.
Ταυτόχρονα όμως χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί. Μετά τα εξήντα δεν μας ενδιαφέρει να γίνουμε bodybuilders. Μας ενδιαφέρει να είμαστε δυνατοί, λειτουργικοί και ασφαλείς. Η τεχνική στις ασκήσεις πρέπει να είναι σωστή, τα κιλά να αυξάνονται προοδευτικά, οι αρθρώσεις να προστατεύονται. Ένα πρόγραμμα δύο με τρεις φορές την εβδομάδα με ασκήσεις για πόδια, πλάτη, στήθος, ώμους και κορμό αρκεί για να δώσει σήμα στους μύες ότι πρέπει να μείνουν. Ακόμη και απλές ασκήσεις όπως καθίσματα σε καρέκλα, πιέσεις τοίχου, άρσεις στα δάχτυλα των ποδιών μπορούν να γίνουν εξαιρετικά αποτελεσματικές αν εκτελούνται μέχρι πραγματικής κόπωσης.
Αφού εξασφαλίσουμε ότι το μήνυμα της άσκησης φτάνει, τότε η πρωτεΐνη βρίσκει νόημα. Εκεί αρχίζει η δεύτερη φάση. Μεγαλύτεροι άνθρωποι χρειάζονται συνήθως περισσότερη πρωτεΐνη ανά κιλό βάρους από ό,τι όταν ήταν νέοι. Συχνά μιλάμε για 1,2 έως 1,6 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό, κατανεμημένα μέσα στη μέρα σε γεύματα που να περιέχουν αρκετή λευκίνη ώστε να ενεργοποιούν την πρωτεϊνοσύνθεση. Δεν έχει νόημα να τρώμε όλη την πρωτεΐνη σε ένα γεύμα και τα άλλα να είναι σχεδόν μόνο υδατάνθρακες. Κάθε γεύμα είναι ευκαιρία για αναβολικό σήμα και μετά τα εξήντα δεν έχουμε την πολυτέλεια να τη χάνουμε.
Η αναβολική αντίσταση φαίνεται επίσης στο πόσο εύκολα χάνουμε μυ μετά από περίοδο ακινησίας ή ασθένειας. Μερικές μέρες στο κρεβάτι αρκούν για να χαθεί δύναμη που χτιζόταν μήνες. Εδώ φαίνεται πόσο εύθραυστο είναι το μυοσκελετικό σύστημα στην τρίτη ηλικία. Για αυτό επιμένω ότι η άσκηση αντίστασης και η επαρκής πρωτεΐνη δεν είναι πολυτέλεια, είναι ασφάλεια ζωής. Προστατεύουν από πτώσεις, από κατάγματα, από παρατεταμένες νοσηλείες. Ένας δυνατός τετρακέφαλος και ένας σταθερός γλουτιαίος μυς αξίζουν περισσότερο από οποιοδήποτε συμπλήρωμα.
Θέλω επίσης να τονίσω ότι η αναβολική αντίσταση συνδέεται στενά με την ινσουλινοαντίσταση και τη χρόνια φλεγμονή. Ο μυς είναι η μεγαλύτερη δεξαμενή κατανάλωσης γλυκόζης. Όταν μικραίνει, η γλυκόζη δεν έχει πού να πάει, μένει στο αίμα, η ινσουλίνη ανεβαίνει, το λίπος συσσωρεύεται στην κοιλιά και στο ήπαρ. Μπαίνουμε έτσι σε έναν φαύλο κύκλο όπου λιγότερος μυς σημαίνει χειρότερος μεταβολισμός και χειρότερος μεταβολισμός σημαίνει ακόμη λιγότερος μυς. Σπάζουμε αυτόν τον κύκλο μόνο αν αποφασίσουμε συνειδητά να επενδύσουμε στη μυϊκή μας μάζα σαν να ήταν όργανο ζωτικής σημασίας, γιατί ακριβώς αυτό είναι.
Θέλω ακόμη να θυμάσαι και κάτι που συχνά δεν λέγεται. Η αναβολική αντίσταση δεν είναι μόνο θέμα μυών, είναι και θέμα εγκεφάλου. Όταν χάνονται οι μύες, χάνονται και τα σήματα από τις μυϊκές άτρακτους προς το κεντρικό νευρικό σύστημα. Η ισορροπία χειροτερεύει, τα αντανακλαστικά αργούν, η αυτοπεποίθηση στο περπάτημα πέφτει. Έτσι αυξάνεται ο φόβος της κίνησης και σιγά σιγά ο άνθρωπος κλείνεται ακόμη περισσότερο στο σπίτι, κινείται λιγότερο και χάνει ακόμη περισσότερη μυϊκή μάζα. Όσο πιο γρήγορα σπάμε αυτόν τον κύκλο με ασφαλή αλλά σταθερή κινητοποίηση, τόσο περισσότερα χρόνια ζωής με ποιότητα κερδίζουμε.
Θέλω επίσης να υπογραμμίσω τον ρόλο της καθημερινής δραστηριότητας ανάμεσα στις προπονήσεις. Δεν αρκεί να κάνεις βάρη δύο φορές την εβδομάδα και τις άλλες μέρες να κάθεσαι. Το μυϊκό σύστημα αγαπά τα μικρά, συχνά σήματα. Βάδισμα, σκάλες αντί για ασανσέρ, λίγες ισομετρικές ασκήσεις στο σπίτι, απλές κινήσεις με λάστιχο μπροστά από την τηλεόραση. Όλα αυτά βοηθούν να παραμένει το σώμα σε κατάσταση εγρήγορσης και να μην σβήνει το νευρομυϊκό κύκλωμα που χτίζεται στην προπόνηση.
Τέλος, δεν μπορώ να μην αναφερθώ στη σημασία του ύπνου και της αποκατάστασης. Η προπόνηση δίνει το ερέθισμα, η πρωτεΐνη δίνει τα υλικά, αλλά ο μυς χτίζεται όταν ξεκουραζόμαστε. Ο κακός ύπνος, το χρόνιο στρες και το καθημερινό αλκοόλ υπονομεύουν την προσπάθεια. Η κορτιζόλη ανεβαίνει, η τεστοστερόνη και η αυξητική ορμόνη μειώνονται, η φλεγμονή αυξάνεται. Έτσι η αναβολική αντίσταση ενισχύεται, ενώ όταν κοιμόμαστε επαρκώς τα ίδια κιλά στην προπόνηση αποδίδουν πολύ περισσότερο.
Στην πράξη τι σημαίνουν όλα αυτά. Αν είσαι άνω των εξήντα, θέλω να σταματήσεις να σκέφτεσαι πρώτα το σκεύασμα και μετά τη γυμναστική. Θέλω να το γυρίσεις ανάποδα. Πρώτα ένα σταθερο πρόγραμμα ασκήσεων αντίστασης, προσαρμοσμένο στις δυνατότητες και τυχόν προβλήματα υγείας σου, και πάνω σε αυτό να χτίσεις την πρωτεΐνη. Αν δεν μπορείς να σηκώσεις βάρος όρθιος, κάθισε. Αν δεν μπορείς να κάνεις κάθισμα στο πάτωμα, κάνε κάθισμα από την καρέκλα. Ο στόχος δεν είναι να μιμηθείς έναν εικοσάχρονο, αλλά να δώσεις στο δικό σου σώμα το καλύτερο δυνατό ερέθισμα.
Και ναι, τα συμπληρώματα πρωτεΐνης μπορούν να βοηθήσουν, ειδικά όταν η όρεξη είναι μικρή ή όταν είναι δύσκολο να καλυφθούν οι ανάγκες μόνο με την τροφή. Αλλά θέλω να τα βλέπεις σαν εργαλείο, όχι σαν μαγικό φίλτρο. Αν έχει προηγηθεί πραγματικό προπονητικό ερέθισμα, ένα ρόφημα πρωτεΐνης μετά την άσκηση μπορεί να υποστηρίξει την αποκατάσταση και την υπερπροσαρμογή. Αν δεν έχει προηγηθεί τίποτα, απλώς προσθέτει θερμίδες.
Η αναβολική αντίσταση δεν είναι καταδίκη. Είναι μια προειδοποίηση ότι πρέπει να αλλάξουμε στρατηγική. Μας λέει ότι το σώμα δεν χαρίζει πια μυϊκή μάζα επειδή απλώς ζούμε. Πρέπει να την κερδίζουμε. Με έξυπνη άσκηση, με επαρκή πρωτεΐνη, με σεβασμό στα όρια αλλά και με την αποφασιστικότητα να μην παραδοθούμε στη σαρκοπενία σαν να ήταν φυσικός νόμος. Δεν είναι. Είναι επιλογή αν θα την αφήσουμε να προχωρήσει.
Κλείνοντας, θέλω να το πω όσο πιο καθαρά μπορώ. Αν είσαι πάνω από εξήντα και σκέφτεσαι να επενδύσεις σε κάτι για το σώμα σου, επένδυσε πρώτα σε δύο πράγματα. Στη δύναμη των μυών σου και στην ποιότητα της πρωτεΐνης που τρως κάθε μέρα. Όχι άλλα χρήματα σε σκευάσματα χωρίς σχέδιο. Πρώτα ενεργοποίησε τους μύες σου, χτίσε ένα πρόγραμμα που φτάνει κοντά στην κόπωση με ασφάλεια και μετά δώσε στον οργανισμό σου τα αμινοξέα που χρειάζεται. Έτσι μιλάς τη γλώσσα του σώματος σου. Έτσι νικάς την αναβολική αντίσταση. Και έτσι κρατάς τη ζωή σου δυνατή, σταθερή και ανεξάρτητη για όσο περισσότερο γίνεται.
ΕΔΩ Η ΣΥΝΈΧΕΙΑ..... https://www.facebook.com/share/p/17XWUVsU7h/
Επειδή το πεπτικό σύστημα του μυαλού , έχει χακαριστεί με μεθόδους εφηρμοσμένης ψυχολογία ς της μάζας , θα προσπαθήσω να κάνω πιο εύπεπτο , το γεγονός των διαμαρτυριών ( κάθε διαμαρτυρίας μετά την ψήφιση των μνημονίων )
Υγεία , παιδεία , άμυνα , ιδιοκτησία , αιγιαλός , βουνά , αστυνομία , αεροδρόμια , λιμάνια , ορυκτός πλούτος , εφορία ( ΑΑΔΕ) , δασικοί χάρτες κ.λ. που ανήκουν στα ΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,πλέον έχουν αλλάξει ιδιοκτήτη .
Να το κάνω λίγο πιο εύπεπτο από μια αόρατη γωνιά ; Λοιπόν ! Άρθρο 14 παράγραφος πέντε στο πρώτο μνημόνιο , το οποίο φυσικά και δεσμεύει όλα τα επόμενα ! ( ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΕΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ , ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ , ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΣΥΛΊΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ) . ποια είναι τα ίδια ; Μα φυσικά όλα τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία , μεταξύ των οποίων , ο αιγιαλός , τα βουνά μας , οι πλατείες μας , η αστυνομία , η υγεία , η παιδεία , η άμυνα και γενικά η εθνική κυριαρχία . # Ο μακαρίτης , συνταγματολόγος ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ , είχε δηλώσει κατεξακολούθηση και με έμφαση ότι ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟΝ ΚΡΌΤΑΦΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ. # Ειδικά μετά από το θράσος κάποιων μεταγραφών του ΠΑΣΟΚ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ,ότι δεν τα είχαν διαβάσει αλλά τα ψήφισαν .
Επομένως ! ( Παρά το ότι προσωπικά συμμετέχω σε όλες τις διαμαρτυρίες ) Θεωρώ άτοπο και αναποτελεσματικό 1. Να διαμαρτύρεται κάποιος στον ηθικό αυτουργό εαυτό του . 2. Να διαμαρτύρεται για κάτι ή σε κατι που νομικά ( βλέπε μνημόνια ) δεν του ανήκει , αφού έχει παραδωθεί η εθνική κυριαρχία και τα ίδια .
3. Να συνεχίζει κάποιος που ψήφισε αυτούς που ψήφισαν τα μνημόνια ( άπαντες του οίκου ανοχής , της Βουλής , ακόμα και αυτών που απείχαν και δεν παραιτήθηκαν) και συνεχίζει να βάζει νερό στο μύλο της κομματικής αυταπάτης . 4. Να περιμένει κάποιος , ότι θα ιδρώσει το αυτί , όλων αυτών των ανθελλήνων που διαχειρίζονται τον πλούτο του έθνους . 4 . Να ελπίζει ότι κάποιο θεόπνευστο νέο κόμμα θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους και θα σταματήσει η δικτατορία της ολιγαρχίας και του απολυταρχικού πολιτεύματος των 151 εδρών .
Δεν ξέρω , ούτε μπορώ να ερμηνεύσω το γεγονός , της διαμαρτυρίας κάποιου απέναντι στον ηθικό αυτουργό εαυτό του .
Με πλήρη συναίσθηση της πραγματικότητας , θεωρώ ότι , μέσα στο υπάρχον , αποτυχημένο ( από όλους γενικώς ) πολιτικό σύστημα, της αντιπροσωπευτικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας , δεν υπάρχει καμία περίπτωση για ευημερία των πολιτών ( λαού - μάζας ) . Υποστηρίζω ακράδαντα ότι πρέπει να γίνει με κάθε τρόπο , δημοψήφισμα με το ερώτημα , αλλαγής η όχι του πολιτικού συστήματος σε άμεση δημοκρατία.
Οτιδήποτε άλλο κάνει κύκλους γύρω από τις ίδιες εγκληματικές οργανώσεις , με αλλαγή χρωμάτων.
Cherokee21
Η εορτή της ΑΕΙ παρθένου Αθήνας πέρασε ( Παναγίας ) . Όμως, θα πρέπει και πάλι να έρθω σε σύγκρουση, με την εβραϊκή μέθοδο διάβρωσης της συνείδησης και εγκατάστασης προγραμμάτων ελέγχουν αυτής , από την βυζαντινή εποχή που εμφανίστηκε η νέα θρησκεία , η οποία κατέστρεψε τον Ελληνικό πολιτισμό και κάθε τι Ελληνικό πάνω από την επιφάνεια της γης .
Το τελικό χτύπημα έγινε από τον βάρβαρο Αλάριχο, ο οποίος με διαταγή του τότε Αυτοκράτορα Μεγα Θεοδόσιου και δολοφόνου του ιπποδρόμου της Θεσσαλονίκης ( κανείς από τους βυζαντινούς αυτοκράτορες δεν ήταν Έλληνας στην καταγωγή , κανείς και ένας από αυτούς που ήθελε να επαναφέρει την Ελληνική κοσμοθέαση - και όχι θρησκεία - τον ονόμασαν,# Ιουλιανός ο παραβάτης #) , διάβηκε όλη την Ελλάδα με τους μισθοφόρους βαρβάρους του και ισοπέδωσε όλα τα Ελληνικά ιερά , τα οποία ήταν και είναι ( η θέση που βρίσκονταν ) ενεργειακές πύλες .
Καμία Ελληνική βιβλιοθήκη δεν έμεινε , γι'αυτό η άντληση γνώσης , είναι εξαιρετικά δύσκολη από τους ιστορικούς .
Η πρώτη οικουμενική σύνοδος με τους Εβραίους εβδομήκοντα , καθιέρωσαν τις αρχές της νέας θρησκείας και οι διωγμοί εναντίον των Ελλήνων , οι σφαγές από την νέα θρησκεία της αγάπης, ήταν καθημερινό φαινόμενο, μέχρι την επικράτηση δια πυρός και σιδήρου της νέας εβραϊκής θρησκείας . Τα παιδιά που γεννιόντουσαν ακολουθούσαν υποχρεωτικά τα νέα δεδομένα , ακόμα και αν οι γονείς τους ασπάστηκαν την νέα θρησκεία από φόβο για την ζωή τους .
Η Ελληνική συνείδηση διαβρώθηκε , σε τέτοιο βαθμό , που με τους αιώνες να νομίζουμε ότι είμαστε Έλληνες , χωρίς καμία Ελληνική συνείδηση μέσα μας , να υμνούμε τους Εβραίους Αβραάμ, Ισαάκ , Ιακώβ και τον αιμομίχτη Ιώβ σαν προγόνους μας , ξεχνώντας την πραγματική καταγωγή μας και τους προγόνους μας , Σωκράτη , Αριστοτέλη , Πλάτωνα , Θεμιστοκλή , Λεωνίδα, Δημόκριτο κ.λ.
Είναι δε τόση μεγάλη η διάβρωση της συνείδησης , ώστε αν κάποιος , αναφέρει ( όπως ο υποφαινόμενος) τα πραγματικά γεγονότα , τα οποία ούτε και η κατασκευασμένη ιστορία , από τον δεύτερο όροφο του υπουργείου Παιδείας , αμφισβητεί ( απορίας άξιον όλοι οι ακόλουθοι , φύση η θέση της εβραϊκής θρησκείας του Σαούλ , να καταφέρονται εναντίον των Ελλήνων και ειδικά οι ιερείς και οι αρχιερείς στους επτά αναθεματισμούς , κατά των Ελλήνων την Κυριακή της Ορθοδοξίας ) να θεωρείται αντίθρησκος αιρετικός και επικίνδυνος .
Η νέα θρησκεία , σαν γέννημα θρέμμα εβραικών εγκεφάλων , οι οποίοι δεν έχουν την ικανότητα δημιουργίας, αλλά ούτε ειδικής ευφυίας, αντέγραψε τα πάντα από την Ελληνική κοσμοθέαση ( και όχι θρησκεία ή δωδεκαθεισμό , που κατηγορούνται ότι είχαν οι Έλληνες πρόγονοί μας ) αλλάζοντας ονόματα και τοποθεσίες .
Μια από τις κραυγαλέες αντιγραφές ήταν η εορτή των Παναθηναίων και της παρθένου , στρατηγού , κάτοχο Σοφίας , θεάς Αθηνάς , που την αντικατέστησαν με την εορτή του δεκαπενταύγουστου .
Παρακάτω , μεταφέρω κείμενο , στο οποίο διαφαίνεται η αλλοίωση της Ελληνικής συνείδησης και η κλοπή των Ελληνικών γεγονότων και μύθων .
#######Κατσαρός -
Σήμερα θα σου εξηγήσω στα γρήγορα
(με δύο πρωινές τζούρες καφέ)
Γιατί η θρησκεία σου δεν είναι η Αληθινή.
Αθηνά παρθένα (με ναό Παρθενώνα, παρθένα-Παρθενώνας)
- Μαριάμ παρθένα.
Αθηνά υπέρμαχος στρατηγός
- Μαριάμ υπέρμαχος στρατηγός.
Αθηνά με πολλούς τίτλους στο παρελθόν όπως π.χ. Παλλάδα, Αφαία
-Μαρία με ένα κάρο τίτλους όπως τσαμπικα, επτάσπαθη (τι τα θέλει τα σπαθιά?) , τρυπητή και άλλους 409 τίτλους.
Ήρα μύρισε τον κρίνο και γέννησε τον Άρη
-Μαρία μύρισε τον κρίνο και γέννησε τον Χριστό.
Σεμέλη γέννησε τον υιό του Θεού Διόνυσο
-Μαριάμ γέννησε τον υιό του Θεού Χριστό.
Προφήτης Ηλίας ξεκάθαρη αντιγραφή του Θεού Απόλλωνα (ψάξτε το για να μην γράφω μέχρι αύριο)
Άγιος Γεώργιος σκότωσε τον δράκο.
-Βελλεροφοντης σκότωσε την χίμαιρα.
Άγιος Χριστόφορος ο κυνοκεφαλος (με κεφάλι σκύλου)
Αντιγραφή από Αιγυπτίους θεούς
(έπρεπε να γίνουν αρεστοί και στους Αιγυπτίους).
25 Δεκεμβρίου γεννήθηκε ο απόλλωνας,
Ο Ηρακλής, ο Πυθαγόρας και στην Αίγυπτο ο θεός Ωρος από την παρθένα Ισιδα.
25 Δεκεμβρίου υποτίθεται γεννήθηκε και ο χριστός από την παρθένα Μαρία.
Τα καλαντα ειναι αρχαιο εθιμο των εορτων της Ειρεσιωνης οπου ομαδες μουσικων περιφερονταν ψαλλοντας ευχετήρια τραγούδια.
Κάλαντα και ο χριστιανισμός.
Καρπός της γνώσης και προστάτης ο δράκος Λάδωνας για προστασία στον κήπο των εσπερίδων.
-κήπος της Εδέμ, απαγορευμένος καρπός,
Φίδι που μιλάει.
12 οι Θεοί του Ολύμπου.
12 οι μαθητές του Ιησού.
Ας μην ξεκινήσω τις αντιγραφές του Ιησού από τον Κρίσνα, τον όμηρο, τον απολλώνιο τυανεα,
Θα γράφω μέχρι μεθαύριο.
Όλα τα παραπάνω στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία αλλά και σε άλλες αρχαίες θρησκείες π.χ. της Ινδίας και της Αιγύπτου είναι αλληγορικά
Δηλαδή κρύβουν συμβολισμούς
Και έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο, την φύση και το ηλιοκεντρικο σύστημα.
Ενώ η €βραϊκή θρησκεία, αφου τα Αντέγραψε μας τα παρουσιάζει (εδώ γελάμε) ως ΙΣΤΟΡΙΚΆ ΓΕΓΟΝΌΤΑ.
Όλα τα παραπάνω προϋπαρχουν του χριστιανισμου κατά εκατοντάδες έτη
Η και χιλιετίες.
ΔΕΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗΣΑΝ ΣΕ ΤΊΠΟΤΑ, ΑΝΤΈΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΠΆΝΤΑ
ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΈΝΕ ΌΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΊΑ ΤΟΥΣ ΕΊΝΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΉ!
ΧΤΥΠΉΣΤΕ ΛΊΓΟ ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΣΑΣ ΝΑ ΔΕΊΤΕ..
ΦΤΙΆΧΝΕΙ ΦΡΑΠΈ??
Υγ. Πριν ξεκινήσουν να μου στέλνουν απειλητικά μηνύματα οι χριστιανοί παρακαλώ να σκεφτούν πως γίνεται ο Χριστός να κατέβηκε στον Άδη ενώ ο Άδης ανοίκει στην Ελληνική μυθολογία.######
Δικό μου υστερόγραφο !
Αδιαφορώ για κάθε αντίθεση , αντίδραση του οποιοδήποτε χριστιανού ( κάποτε ήμουν και εγώ , γιατί με βάφτισαν χωρίς την δική μου θέληση και γνώση . Ο νηπιοβαπτισμός ήταν ένα από τα κόλπα της νέας θρησκείας , ώστε να αφαιρέσει την ελεύθερη βούληση του νέου ανθρώπου για επιλογή της δικής του κοσμοθεωρίας κατόπιν γνώσης και όχι πίστης , σε ηλικία με κριτική ικανότητα ) γιατί ο αγώνας για το δίκαιο , την ελευθερία και την αλήθεια σαν Έλληνας με αρχές και αξίες είναι υπεράνω , κοινωνικής αποδοχής για κάτι στημένο , χωρίς καμία Ελληνική φιλοσοφία . Άλλωστε ο Κοσμάς ο Αιτωλός στην διδαχή Α , αναφέρει ότι , δεν μπορεί να είσαι χριστιανός αν είσαι Έλληνας .
Οπότε , πρόσεξε , πριν με στείλεις στην πυρά ( πυρ το εξώτερον ) να μελετήσεις τον Αριστοτέλη , τον Πλάτωνα , την Ελληνική κοσμοθέαση ( γνώση και όχι πίστη , όχι πίστευε και μη ερεύνα , αλλά πείραμα , παρατήρηση και αποδεικτική διεργασία ) και βάλε όλα τα γεγονότα σε μια σειρά . Μετά γράψε η σκέψου οτιδήποτε .
Βρίσκομαι όρθιος σαν Έλλην , με όλη τη γνώση που διαθέτω να σε αντιμετωπίσω .
Cherokee21